Voksi urban eller Voksi city ?

Definitivt City! Mer lun, enklere med kun en glidelås å åpne.... Urban var jeg aldri helt fornøyd med.

Ja jeg heller igrunnen mer og mer mot den altså :) Virker mer praktisk, og synes egentlig den ser bedre ut også ;)
 
Vi har urban og jeg digger den! :)
 
Jeg satt fast på samme dilemma.. Urban eller city! Men bestillte urban fordi den var på tilbud nå på jollyroom - kjøpte svart! Skal prøve den i vogna ogsånt før jeg bestemmer meg 100%.. Syns city var fin i grå! Får se om jeg ikke ombestemmer meg :p
 
Er ikke city tynnere enn urban? Eller finnes de i flere varianter?
 
Jeg satt fast på samme dilemma.. Urban eller city! Men bestillte urban fordi den var på tilbud nå på jollyroom - kjøpte svart! Skal prøve den i vogna ogsånt før jeg bestemmer meg 100%.. Syns city var fin i grå! Får se om jeg ikke ombestemmer meg :p

Jeg var så heldig og vant meg valgfri voksipose, så er litt av et dilemma når jeg slipper å gå etter pris ! Haha :p City er kjempefin i grå ! Passer fint til begge kjønn og ser egentlig finere ut :) Huff, supervanskelig dette her :p
 
Er ikke city tynnere enn urban? Eller finnes de i flere varianter?
Finnes en høst/vår variant og en tykkere for vinter. :)

Tror begge vinterposene går til samme temperatur.

Forskjellen tror jeg er at Urban har en underdel som er i ull og kun kan renses. Mens City er hele i dun/fjær og kan maskinvaskes. Den kan også brettes ut til et leketeppe/dyne.
 
Hvordan fungerer den forlengerdelen ? Skjønner ikke helt den :p

Ja glidelås på midten er helt klart en fordel altså !
Det er en glidelås nederst, rundt hele posen. Der glider man av bunnen og setter på 1/2 meter ekstra lengde.

3-åringen vår forsvinner nedi den posen når forleggeren er på. :p
 
Det er en glidelås nederst, rundt hele posen. Der glider man av bunnen og setter på 1/2 meter ekstra lengde.

3-åringen vår forsvinner nedi den posen når forleggeren er på. :p

Åå, så lurt :D Hehe ja det tror jeg på, veldig greit å ha muligheten da til å få brukt den i mange år fremover :D
 
Vi har urban til guttungen, og er fornøyd med den. Så har bestilt samme til den i magen siden han fremdeles bruker sin:)
 
Ja her blir det aprilbaby, så vanskelig å si om det blir noe særlig brukt før vinteren igjen, men det må jo bli en av de uansett :) Virker som det er god kvalitet på de ja !

Veldig! Januarbarnet lå i lammeskinnsposen min fra hun ble født til d ble for varmt, så voksi urban ble brukt fra høsten av.
 
Elsker vår City. Brukte mye tid på å bestemme meg for hvilken jeg ville ha, men det falt på den til slutt pga. glidelåsen på midten og fordi jeg synes den var mykere og nettere. God og varm selv på den kaldeste vinteren her i nord:)
 
Elsker vår City. Brukte mye tid på å bestemme meg for hvilken jeg ville ha, men det falt på den til slutt pga. glidelåsen på midten og fordi jeg synes den var mykere og nettere. God og varm selv på den kaldeste vinteren her i nord:)

Så bra :) Ja det er den jeg mest trolig har bestemt meg for, for den er som du sier litt nettere :)
 
Urban!
 
City! Vi har nettopp kjøpt den. Den har også ull i underdelen :) jobber i barnehage, så har vært borti en del poser. Synes det er slitsomt med urban, det er mye enklere med posene som har glidelås på midten. For min del var det et lett valg! :)
 
Fra min jobb i barnehage liker jeg ikke urban noe særlig, synes den er åpen i halsen og stiv /tynn. Men det er den eneste som er god på branntest,og det synes jeg er skummelt! Elsker City, lun og myk.. Men denne brannsikkerheten da... Er veldig i stuss selv :-S
 
Back
Topp