Det høres så fancy ut i mine ører!Er ikke helt sikker på hva ungene har lyst på enda, men vi voksene skal ha suppe med kanskjell og schampi til forrett og vaktler med parstinakk pure og sopp til hovedrett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres så fancy ut i mine ører!Er ikke helt sikker på hva ungene har lyst på enda, men vi voksene skal ha suppe med kanskjell og schampi til forrett og vaktler med parstinakk pure og sopp til hovedrett
Omtrent som her;Pizza inntatt, unger stelt of pusset tenner, puttet i seng. Venter på at de skal sovne. Må trolig på butikken. Sjekke hvor lenge det er åpent.
Så deiligMannen laget pizza mens jeg plukket rips
Ja, det vil vi.Da har du vært flink
Vil dere vite kjønn på oul?
Ja, pizzaen var som vanlig godSå deilig![]()
Skal dere vite kjønn?Hehe. Sånt skjer
Jeg har ikke handlet noe enda, og oul på mandag, så...
Skjønner den, da har dere nok ganske mye fra førJa, det vil vi.
En grunn til at vi ikke har handlet et vel også at vi har en gutt og ei jente fra før, så vi har det meste av klær... Og mye utstyr, men må ha noe nytt
Pizza er alltid godtJa, pizzaen var som vanlig god
Så braJa, pizzaen var som vanlig god
Må se hvor mye sukker vi har (til geleen), men vi har lite blenda til klesvasken og mangler en ting til, så planen er en tur bort.Omtrent som her;
Unger i seng, venter på at de skal sovne, håper å slippe butikken...
Jeg og eldste har nettopp kommet tilbake fra sykkeltur på 1 milNå ser på Jake og sjørøverne før det blir natta fot jenta mi om en times tidlegger seg halv åtte. Dere gjør da?
![]()
Veldig enkelt somregel, pizzasaus, kjøttdeig, ost. Noen ganger sopp og / eller paprika på halveSå bra
Hjemmelagd pizza må vi ha igjen snart her også. Hva bruker dere på?
Ikke lett å bestemme segOokiMest trolig blir det den ! Koster det samme, men tror "stoffet" er litt annerledes på city, vanskelig dette her
![]()
Spreke dere er daJeg og eldste har nettopp kommet tilbake fra sykkeltur på 1 mil![]()
Vi skal hilse på min bittelille nieseSå koselig
Hva er planene?
Sprekt!! Gammel el er eldste?Jeg og eldste har nettopp kommet tilbake fra sykkeltur på 1 mil![]()
Har grilla idag vi, så orker nok ikke så mye mere matPizza er alltid godther blir matlaging snart her å
Det blir nok stasVi skal hilse på min bittelille niese
Åååh, så koseligVi skal hilse på min bittelille niese