Skravletråd august

Haha, min er ikke vant med å spise skalldyr fra han var liten av, så han forstår ikke greia. Syns det er ok, spiser hvis han får det servert, men intet mer. Så han forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne vente til mandag med å kjøpe. Seriøst. Er to dager til. :rolleyes:
Og ja, jeg måtte ha pannekake med Nutella og banan på veien.
To dager uten krabbeklør er som to dager uten surt godteri må han vite. Det er nytteløst! :P

Hva står på menyen? :)
Postet dette bildet på "hva gjør du nå i bilder" - tråden mens jeg drev og forberedte maten.
Du kan prøve å gjette :P
1439047048340.jpg

Okei. Ja, jeg har ei på 2 1/2 fra før. Så har jo det meste som jeg trenger :)
Herlig! Vi har mye denne gangen vi og. Masse klær hvis det blir gutt :P

Ja, newbie er kjempefint! Virker greit i kvaliteten også. :) Gleder meg til å begynne å handle litt. Tipper første tingen blir kjøpt på fredag, dersom alt ser bra ut på ul. :)
Kjekk kvalitet! Og god service der. Mistet en knapp på en body sist. Gikk tilbake med den og fikk med en ny uten spørsmål. Bodyen var tre mnd liksom så hadde ikke forventet noe. Ville bare si i fra siden det ikke bør falle av knapper på bodyer til spebarn :P fikk brev etterpå om at de hadde rettet opp feilen!

Herlig! Vi har mye denne gangen vi og. Masse klær hvis det blir gutt :P

Kjekk kvalitet! Og god service der. Mistet en knapp på en body sist. Gikk tilbake med den og fikk med en ny uten spørsmål. Bodyen var tre mnd liksom så hadde ikke forventet noe. Ville bare si i fra siden det ikke bør falle av knapper på bodyer til spebarn :P fikk brev etterpå om at de hadde rettet opp feilen!
Vi får jente denne gangen også, så da går det veldig fint å arve i alle fall ;)

Ja, newbie er kjempefint! Virker greit i kvaliteten også. :) Gleder meg til å begynne å handle litt. Tipper første tingen blir kjøpt på fredag, dersom alt ser bra ut på ul. :)
Hvor langt er du på ul? Spennende!!!

Back
Topp