Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen krise, begge er lenge oppe men kunne vært greit å viteHmm, ingen avtale?
Begynner bli sent nok for lekedater nå vel?
Gjør han sikkertSatser på at han hentes snart da
Sende på foreldrene en melding da?
Jeg har også handlet Newbie i dagHei forresten! Hjemme fra bytur. Jeg gikk på en smell og handlet Newbie til lille i magen![]()
Den var veldig fin
To dager uten krabbeklør er som to dager uten surt godteri må han vite. Det er nytteløst!Haha, min er ikke vant med å spise skalldyr fra han var liten av, så han forstår ikke greia. Syns det er ok, spiser hvis han får det servert, men intet mer. Så han forsto ikke hvorfor jeg ikke kunne vente til mandag med å kjøpe. Seriøst. Er to dager til.
Og ja, jeg måtte ha pannekake med Nutella og banan på veien.
Hva slags plagg ble det?Jeg har også handlet Newbie i dag
Takk takkSå fin den var da![]()
Den var veldig fin
Kunne tenkt meg noe slik jeg også![]()
Herlig! Vi har mye denne gangen vi og. Masse klær hvis det blir guttOkei. Ja, jeg har ei på 2 1/2 fra før. Så har jo det meste som jeg trenger![]()
Kjekk kvalitet! Og god service der. Mistet en knapp på en body sist. Gikk tilbake med den og fikk med en ny uten spørsmål. Bodyen var tre mnd liksom så hadde ikke forventet noe. Ville bare si i fra siden det ikke bør falle av knapper på bodyer til spebarnJa, newbie er kjempefint! Virker greit i kvaliteten også.Gleder meg til å begynne å handle litt. Tipper første tingen blir kjøpt på fredag, dersom alt ser bra ut på ul.
![]()
Mye godt derPostet dette bildet på "hva gjør du nå i bilder" - tråden mens jeg drev og forberedte maten.
Du kan prøve å gjette
Vis vedlegget 129910
Vi får jente denne gangen også, så da går det veldig fint å arve i alle fallHerlig! Vi har mye denne gangen vi og. Masse klær hvis det blir gutt
Kjekk kvalitet! Og god service der. Mistet en knapp på en body sist. Gikk tilbake med den og fikk med en ny uten spørsmål. Bodyen var tre mnd liksom så hadde ikke forventet noe. Ville bare si i fra siden det ikke bør falle av knapper på bodyer til spebarnfikk brev etterpå om at de hadde rettet opp feilen!
Skal følge med litt på nett og se om jeg finner noe utoverTakkJa, ikke dumme de
![]()
Hvor langt er du på ul? Spennende!!!Ja, newbie er kjempefint! Virker greit i kvaliteten også.Gleder meg til å begynne å handle litt. Tipper første tingen blir kjøpt på fredag, dersom alt ser bra ut på ul.
![]()
Bor han langt unna da?Gjør han sikkert![]()
Gjør detSkal følge med litt på nett og se om jeg finner noe utover![]()
Kjekt! Spent på hva det blir her!Vi får jente denne gangen også, så da går det veldig fint å arve i alle fall![]()
Ja, det er alltid spennendeKjekt! Spent på hva det blir her!
JaJa, det er alltid spennende
Vil dere vite det også?