Voksi urban vs classic til desemberbarn

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Sist brukte vi ikke posen før han var godt over halvåret.. Men denne gangen får vi desemberbarn. Vil voksi urban bli lun nok til en liten baby! Får jeg snurpet inn slik at det ikke blir så vidt oppe ved hodet??

Og hva med hjemmelaget "risarosa"
Pose? Er disse lune nok oppe ved hodet?
 
Mini er født i mai, men den var jo som kjent kald, så vi brukte urban fra dag 1. Han ble aldri kald :)
 
Vi får i november, og har funnet ut at voksi city blir bra! Urban er jo også kjempegod, hadde den til storesøster. Ville bare sjekket at den får plass i bagen (vet ikke hvilken vogn dere har?). Den er absolutt varm nok :)
 
Vi får i november, og har funnet ut at voksi city blir bra! Urban er jo også kjempegod, hadde den til storesøster. Ville bare sjekket at den får plass i bagen (vet ikke hvilken vogn dere har?). Den er absolutt varm nok :)

Ja vi brukte den i samme vogn sist ;) men får man "snøret" inn rundt hode?? Slik at det blir lunt der
 
Vi får i november, og har funnet ut at voksi city blir bra! Urban er jo også kjempegod, hadde den til storesøster. Ville bare sjekket at den får plass i bagen (vet ikke hvilken vogn dere har?). Den er absolutt varm nok :)

*Sniker* hvorfor går dere fra urban til city ? :) Jeg skal ha en av de, men klarer ikke bestemme meg for hvilken :p
 
*Sniker* hvorfor går dere fra urban til city ? :) Jeg skal ha en av de, men klarer ikke bestemme meg for hvilken :p
Jeg valgte City fordi den har glidelåsen midt på, veldig enkelt å komme til for å åpne på posen når man er innendørs ;)
 
Jeg synes Classic blir lunest rundt hodet på de minste, også fordi man "stapper" flere lag rundt babyen så den ligger veldig tett og lunt.

Fikk samme tilbakemelding da søstra mi lånte classicen vår, at hun likte den bedre enn deres urban.

Nå er ungen 3 år og vokst ut av classic da, så nå har vi city. :)
 
Jeg valgte City fordi den har glidelåsen midt på, veldig enkelt å komme til for å åpne på posen når man er innendørs ;)

Okei, ja det virker veldig praktisk at glidelåsen er midt på :) Så ser den jo så fin ut også ! Spøker for city altså :)
 
Back
Topp