EnigFotball er best![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigFotball er best![]()
Ja, det er ikke så dumt. Vi får jo jente denne gangen ogsåEr jo det lureste med nøytralt da...ser jo det nå når vi venter jente![]()
Alt ekstra tilbehør til senga går jo i blått for ekshaha
Litt er bedre enn ingentingja han er detiste smakte så drakk nesten en halv flaske og en 1/2 is det er omtrent det jeg har fått i meg idag, men det smakte. det andre truet jeg meg i meg. 2 kjeks, smaksbit på middagen. måtte ta noen pasta biter for mannen tvang meg
og litt vann. håper formen blir bedre snart !
blodtap er ikke noe spøke med
Ikke dumt detMå jo det når jeg har tid
Åååååå hvis jeg bare forlegger den posen vi har bakerst i bodenHar både en svart odenwalder og grå voksi her. Så må bare glemme risarosa:/
Så herlig sagtmå bare skyte litt av mannebeinet mitt: jeg sier at vi skal få til på ene eller andre måten. og han svarer: ja vi har jo klart det før. hun ligger jo der i sengen sin og hun er jo så nydelig da. siste sa han: når vi først klarer det så er resultatet veldig bra synes jeg![]()
Vi håper på flere ansatte men frykter at vi må spre ferien over en lengre periode så ikke "alle" har ferie samtidig![]()
Så deilig!!!Hehe! Min hater alt som har med sport å gjøre![]()
Her kan jeg ikke detÅååååå hvis jeg bare forlegger den posen vi har bakerst i boden![]()
God bedring til degHar lagt meg og håper på en god natt. Driver og blir forkjøla. Greit nok, det skal jeg tåle, bare feberen holder seg unna!
I mine øyne er du fantastisk, MusemorDet at jeg som regel ikke skravler om dem betyr ikke at jeg ikke gjøre dem.
Jeg er tross alt bare et menneske
Søren!Her kan jeg ikke det
Mannen som har lagt dem bort og vet hvor dem er![]()
Høres ut som et fint målHer går det unnar Gunnar! Jeg nærmer meg 1000, så 1050 får være dagens mål det da!
Rart du heller ikke visste detAha! Det visste ikke jeg heller :-o
Og jeg har jobbet mange år i bhg![]()
Men kan jo forsåvidt forstå det, er ikke så godt å ha på bena ;-)
Men jeg er fornøyd med dem altså, bare risarosa som frister sånnSøren!
Hvor mange til er det i dag?Høres ut som et fint målmitt er 800
![]()
Stakkars lilleJa hun fikk panikk :-o
Omtrent som når hun hadde astmaanfallene sine før hun fikk allergimedisiner :-o
da må jeg sjekkeHvor mange til er det i dag?
Jeg har aldri fått et eneste myggestikk i hele mitt liv tror jegF%*%*¥*%% mygg!!!''
Jeg blir spist opp
Får ta meg ei pille og pakke meg inn :-o
Ja samme her ogsåMen jeg er fornøyd med dem altså, bare risarosa som frister sånn![]()