Topp 100 - Skravle august

Vår døde, ikke av lyn da men alder, midt i en bleievask når jeg altså hadde en unge på 8 mnd som brukte tøybleier...en lørdagskveld.
Den er lei...

Den er lei...

Den var ikke helt grei den, nei, Særlig ikke da "jada, denne har vi på lager, den blir levert i morgen mellom 12 og 15" ikke BLE tirsdag mellom 12 og 15, det ble torsdag klokka 21

Den var ikke helt grei den, nei, Særlig ikke da "jada, denne har vi på lager, den blir levert i morgen mellom 12 og 15" ikke BLE tirsdag mellom 12 og 15, det ble torsdag klokka 21
Oioi.. Ble det papirbleier da?

Oioi.. Ble det papirbleier da?

Nei, vi klarte oss faktisk uten, han har ikke hatt en papirbleie på seg ever tror jeg. (Eller, lånte vi en av fetteren en gang? Jeg ble brått usikker, tror ikke han har hatt, det var søstra vi lånte til, men hun brukte papir den siste tiden uansett.

Det gikk på stumpene løs tilslutt, og jeg var vel på vei til å kjøpe papir egentlig den torsdagen da den altså endelig kom. Vasken var i skylling, så jeg tror den bare ble sylt opp for hånd og hengt ut til å renne av seg? Også ble det kreative fyllinger hvor brettebleiene fr han var ferks ble tatt i bruk som innkegg i andre bleier og diverse

Nærmer seg vel ny oppdatering snart nå ;)

Dét er kjipt d!

Ja, det var det, men det gikk da bra det også

Nå til dags har jeg jo både bror og mor i kjøreavstand, så da denne her streika, når vi ikke hadde bleieunger, men likevel en familie på fire med mye klesvask, droppet jeg av noen poser klær hos mamma og fikk dem igjen rene...

Back
Topp