Flere som skal prøve neste mnd? :)

Negativ test igjen ... :'( så da har jeg funnet ut at jeg trekker meg unna sosiale medier enn så lenge. Masse lykke til dere andre :)
 
jeg har prøvd å være sterk, men nå får jeg igjen for det.j eg kjenner en sinne mot meg at jeg ikke klarer det slik andre klarer, men etter jeg har fått gråt slik som i natt da forsvinner den og jeg gir aldri opp <3 en dag er det våres tur <3
 
Nå har vi pause fra prøving i 6 pp, men vi prøver å bli gravid for det om <3
 
Hvordan går det her inne? Nå har vi prøvd godt over 1 1/2 år, men kun med 9 mens. Lange og ustabile sykluser. Det blir vel en 10. nå siden jeg nettopp har hatt en kjemisk til
 
Skulle så ønske jeg kunne være med på denne prøvingen :) Vi har holdt på siden mars 2006 så begynner å bli noen år (9,5 år :happy090) VI har fått to vidunderlige barn på veien og veldig glad for det. Selv om jeg mer enn gjerne ønsker meg et 3. barn, må jeg vel snart begynne å innfinne meg med at det ble med de to:)
 
Skulle så ønske jeg kunne være med på denne prøvingen :) Vi har holdt på siden mars 2006 så begynner å bli noen år (9,5 år :happy090) VI har fått to vidunderlige barn på veien og veldig glad for det. Selv om jeg mer enn gjerne ønsker meg et 3. barn, må jeg vel snart begynne å innfinne meg med at det ble med de to:)
oi det var en stund ja :eek: herlig at det har kommet 2 barn ut av det da :)
 
Masse masse lykke til alle prøvere, håper tiden blir fin :)
her er det stopp for i år, vi aner ikke når vi tar opp prøvingen igjen. men vi ønsker mer hjelp enn hva vi har idag og bli ferdig med utredning habituell abort. prøving blir det, men vi vet ikke når vi starter igjen. men tusen takk for det :)
 
Hvordan går det med dere prøvere? :)

Gammelbruker mirakelbabyen
 
Back
Topp