Alder er bare et tallDa er du yngre enn meg.
Jeg har akkurat blitt 40..
Men det hender at jeg blir flau over meg selv. Halv gammel, relativt lang utdannelse og oppfører meg ikke helt slik jeg kanskje burde. Men men vi lever bare en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alder er bare et tallDa er du yngre enn meg.
Jeg har akkurat blitt 40..
Det føler jeg ogsåHe helivet har jo akkurat begynt
![]()
Takk så mye! Hvor langt er du nå?Det er lov deter akkurat ferdig med den drite jeg, så jeg føler virkelig med deg
![]()
She said it!Alder er bare et tall![]()
Takk så mye! Hvor langt er du nå?![]()
Å så herlig! Gratulerer!Jeg har en liten en på 10 dagerdet ga seg aldri hos meg denne gangen
![]()
Å så herlig! Gratulerer!![]()
Altså herlig med den lille, og kjipt å aldri bli kvitt kvalmen! Høres ut som mitt forrige svangerskap! Grøss!
Og det sier du som var flau over å si du er 36Alder er bare et tall
Men det hender at jeg blir flau over meg selv. Halv gammel, relativt lang utdannelse og oppfører meg ikke helt slik jeg kanskje burde. Men men vi lever bare en gang![]()
Noen som skal noe kjekt i dag? Tror det blir shopping her![]()
Er jo litt flaut når man ikke vet hvor gamle de som leser dette erOg det sier du som var flau over å si du er 36
Syns man skal oppføre seg slik man selv ønsker, og drite i hva alle andre syntes, det er ikke deres liv, men ditt
Også blir det plutselig glemt når lille kommerTakk for detja noe herk, men nå er det heldigvis over da
![]()
Lykke til hos hsVi skal til helsesøster i dag og handle matellers så må jeg få tatt litt her hjemme bare jeg får lillebror til å sove
![]()
Vi flyttet inn her sommeren 2012 vi. Og soverommet vårt er kaos.Vi flyttet inn høsten 2013så på høy tid vi kommer i orden!
Men trenger en tur på IKEA...![]()
Her blir det sofa og serier og bøtteNoen som skal noe kjekt i dag? Tror det blir shopping her![]()
Ja, er ikke det rart?Også blir det plutselig glemt når lille kommer![]()
Også blir det plutselig glemt når lille kommer![]()
Bøtte?Her blir det sofa og serier og bøtte
Hva skal shoppes i dag?![]()