Har dåkke fått mage? Her er min! 10 veke i dag!

Wowza, det var fin mage! Så heldig du er! Kjæresten min sa "du har fått bebimage" her om dagen, men da forklarte jeg at det er fordi jeg bare klarer å utrette noe på do hver fjerde dag. Ferdig snakka :p
Her var det mange fine mager :) jeg må henge meg på denne her.. Har en voksende mage som minker drastisk hver 4 dag :hilarious::hilarious: og her går det biola ned på høykant! Er tett før jeg begynner å ta olje/dråper fra pasientene mine:hilarious:
 
Så mye fine mager! Misunnelig her....

For trege mager, spis tørka frukt, typ svisker, tørket aprikos, rosiner osv. Biola har bakterier som stabiliserer urolig mage, men ikke like mye effekt på treg mage. Mer frukt og grovt korn, så får du mer fiber, det gir også løsere avføring.
 
Vil se flere mager.

Selv har jeg født via keisersnitt for ett år siden. Og kom ikke i form igjen tvert pga smerter.

Min mage er stor allerede. Jeg er overvektig så det er ikke så godt å se forskjell.


Lå på magen i gresset i går og da kjennte jeg kulen!!! Merkelig å kjenne den igjen.
 
Veldig kjekt å se. Jeg har mage fra før, men synes den er blitt en del større. Tenkte jeg ikke kunne skylde på graviditeten, siden spiren bare er omkring en cm stor. Føler meg oppblåst og ser at det er helt normalt å ha fått en liten kul på magen. Så selv om det ser ut som jeg bare har lagt på meg, så er det nok ikke bare det :)
 
Mange fine mager :) Min er bare oppblåst ;)
 
Magen min, 9+2.

Vanskelig å skjule den på jobb, skulle kanskje valgt en løsere genser. Håper ingen ser at jeg går med knappen på buksa åpen :p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    286,8 KB · Visninger: 142
ååh, eg og vill ha mage.. :) Her er det bare luft..
 
Hm, om det er bollen eller luft kan forhandles, men vi nærmer oss 10 uker også :D
 

Vedlegg

  • 20150815_143943 - Copy (482x800).jpg
    20150815_143943 - Copy (482x800).jpg
    192,6 KB · Visninger: 112
Ser vi har en egen magebildetråd på toppen av marsforumet.
 
Back
Topp