Har dåkke fått mage? Her er min! 10 veke i dag!

Jeppz! Skal prøve legge t bilde... Men føler alle ser det nå ja! :p Eller så trur de d har blitt litt for mye softis i sommer :joyful:
 
Oi, det var mage tidlig :) Er det din første eller har du småttiser fra før?

Eneste jeg kan skryte på meg er luft i magen, og de gangene jeg føler meg mindre "luftig" så er det ikke antydning til noe å se enda, selv om jeg forsåvidt er en tynn strek så det burde synes temmelig raskt.
 
Oi, det var mage tidlig :) Er det din første eller har du småttiser fra før?

Eneste jeg kan skryte på meg er luft i magen, og de gangene jeg føler meg mindre "luftig" så er det ikke antydning til noe å se enda, selv om jeg forsåvidt er en tynn strek så det burde synes temmelig raskt.
Dette er min tredje svangerskap :) Har ein på 6 år og ein engel eg mista i veke 20 :/ Fekk fort mage i dei andre svangerskapene og:p
 
Flott babyhus :)

Jeg er overvektig, så regner med jeg får ikke mage som ser gravid ut før om leeeeenge
 
Wowza, det var fin mage! Så heldig du er! Kjæresten min sa "du har fått bebimage" her om dagen, men da forklarte jeg at det er fordi jeg bare klarer å utrette noe på do hver fjerde dag. Ferdig snakka :p
 
Det har kommet mage her og, tydeligvis. Fysioterapeuten som behandler en av hundene mine sa det i går "magen din har kommet veldig fort denne gangen". Haha, trodde Ikke det vistes ennå jeg, men der tok jeg feil gitt. Hadde bare på meg en tynn singlet da, så der syntes vel bedre enn under normale klær.
 
Åh ja, jeg har fått mage.. Men tror det er mest fordi jeg er oppblåst HELE tiden. Får ikke holde inn magen lenger :-D Har på meg altforstore skjorter og t-skjorter over alt for å si det sånn.
Og jeg har bare 2 bukser som passer meg.. Må antageligvis kjøpe mammaklær allerede :) kjenner også at område nederst på magen føles veldig hardt ut, og synes jeg kjenner at livmora strekker seg som bare det :) ImageUploadedByBV Forum1438761011.331787.jpg
 
Wowza, det var fin mage! Så heldig du er! Kjæresten min sa "du har fått bebimage" her om dagen, men da forklarte jeg at det er fordi jeg bare klarer å utrette noe på do hver fjerde dag. Ferdig snakka :p

Ikkje stygt meint men må sej ej flira litt der
So innsåg ej at shit..ha ej gått 4 daga mylla kvar gong ha ej dauda! So då fekk ej litt dårlig samvittigheit ♡
 
Ikkje stygt meint men må sej ej flira litt der
So innsåg ej at shit..ha ej gått 4 daga mylla kvar gong ha ej dauda! So då fekk ej litt dårlig samvittigheit ♡
Det er heeeelt greit å le av min treige mage :p Det begynner å stabilisere seg litt nå altså. Snart kommer kanskje den ordentlige babybumpen ;)
 
Det er heeeelt greit å le av min treige mage :p Det begynner å stabilisere seg litt nå altså. Snart kommer kanskje den ordentlige babybumpen ;)

Bra det begynner å stabiliserer seg da :)
Her drakk jeg biola i litervis gjennom sist graviditet. Ha stooor skrekk for å få treg mage og hemorider :p
 
Back
Topp