Så deiligVar detSavna det de 2 siste sommerne nå... Så digg å ha mulighet til å stupe i sjøen og sole seg på sole-dekk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligVar detSavna det de 2 siste sommerne nå... Så digg å ha mulighet til å stupe i sjøen og sole seg på sole-dekk
![]()
Ha haKunne sikkert spurt om det også, men får være grenser for hvor nysgjerrig jeg skal være![]()
Er det.Æsj, det er jo typisk
Men vær den du er...det er det beste![]()
Når jeg er så heldig at jeg blir invitert med på tur så må jeg jo detÅh, du tenker jo på alt også![]()
Ånei, hva skjer med bestefaren din da?I dag har jeg hatt besøk av besteforeldrene mine, og besøk hos en vennine, også fikk jeg tlf om at bestefar hadde kommet på sykehuset nå
Du da ?
Til syden med Gitte velHva skal du?
Ikke dersom man velger et langt etJa det var helt sykt vanskelig å finne et ledig nick her![]()
Så det etterpå, du skal være bagasje..Til syden med Gitte vel![]()
Spørs om du ikke må det altsåTrur jeg og, så får nok ta det i morgen![]()
Rydding tar 1 time
Jeg har det ganske ryddig til vanlig, så ikke så stor jobb![]()
Ja det er et tiltak på kvelden. Du får ta deg noe mat å se om energien kommer snikende.....Da sover begge ungene! Jeg burde rydde og vaske, men er et tiltak. Er sulten og.
De kom idagÅ det er ikke disse skattepengene hun snakket om som skulle komme rundt disse tider hun skal bruke![]()
Du har klart å presse deg med der og altså?Til syden med Gitte vel![]()
Ja var deilig detVar veldig godt. Godt med grillmat også![]()
Det var det, ja...De kom idagmen skal vel brukes i Roma vel?!
Ja det er viktig å utnytte den lille sola som er for tiden.....Ja var deilig detmåtte utnytte litt sol
![]()
Ååh..,du skulle sett meg, den sylfiden liksomSå enten er RonjaR veldig liten, eller så har du en veldig stor koffert
Ja, det er sniltNår jeg er så heldig at jeg blir invitert med på tur så må jeg jo det![]()
Hvor og når var det dere skulle reise?Ja, det er sniltfår håpe du får plass til alt oppi kofferten min, da.
Bare én uke denne gangen. Første gang med veslegutt, så det er greit å få prøvd seg frem litt.Deilig! Hvor lenge blir dere borte? En uke? To?