Åh, så heldig du erJa jeg bor på gård![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så heldig du erJa jeg bor på gård![]()
Oi, brekt kragebenet???Søndag for en og en halv uke siden, så var mannen og eldste på kino. De dro på Egon etterpå for hun ville ha pannekaker.
Hun var halvveis i måltidet og ville ha en spisepause, så hun gikk i lekekroken.
Der var d en gutt som hang etter et tau. Dette syns jo hun så gøy ut, så når han gikk begynte hun å henge i tauet. Hun hang opp ned og plutselig ga tauet litt etter, og hun datt i bakken med hode/nakke/skulder først. Rett i flisgulv. Faren merka med en gang på henne at noe var galt, så de dro til legevakta, tok røntgen, men ingen brudd ble sett.
Hun klagde på vondt fremdeles, så i forrige uke dro de hos legen. Fremdeles ingen brudd oppdaget.
Idag dro vi til legen igjen, og hun ble sendt rett til lokalsykehuset for ny røntgen. D måtte en spesialist til for å få plassert henne slik at de så bruddet tydelig.
Så er ikke så rart hun har vært så passiv med hånden og at hun ikke tåler at vi rører kragebeinet hennes..
Er bra det![]()
Ja det skal jegSå imponerende at du lager pynt til kaken! Skal du lage hele selv?
Han sover oppå meg nå, litt urolig søvn merker jeg men han sover. Så håper jeg ting er litt bedre for han når han våkner
Får satse på at hun er enig med deg daNår har dere hvert i seng de andre dagene? Og hvordan sover hun om natta?
Fortsatt lettere enn mine var når de ble fødtVært på trilletur med vesla og vofsen etter hjemmebesøk fra hs i dag
Hun vokser godt og veier nå 3430 gram♡
Oi, brekt kragebenet???
Stakkars :-(
Vi skal visst til sverige
Huff! Stakkars. Da hadde jeg sendt en skikkelig klage
Nei og nei :-(Jepp, kragebeinet er brukket.
Og hun fikk også hoderystelse stakkar..
Hei til degHeisann jenter![]()
Hva skjer i dag ?Hei til deg![]()
Stygt brudd eller? De gror heldigvis fort. Min brakk det i 1. Klasse. Hjernerystelse er kjipt daJepp, kragebeinet er brukket.
Fortsatt lettere enn mine var når de ble født;-)
Masse god bedring til frøkna.Jepp, kragebeinet er brukket.
Her er det oppussing. Ellers ikke noe spennende. hos deg da?Hva skjer i dag ?
Så morro daHer er det oppussing. Ellers ikke noe spennende. hos deg da?
Uff da.
Kragebeinet som er knekt?
Å nei, så fælt!Stakkars lita.. Godt de oppdaget bruddet til slutt da. God bedring!
I disse tider hvor det skjer så mange ulykker med barn og tau/snører, skjønner jeg ikke hvilke rutiner denne restauranten har i forhold til lekekrokenRegner med du sender en klage?
![]()
Storebror var 3720 og frøkna var 3670 ;-)Hvor store var de da? Hun her nærmer seg min fødselsvekt. Jeg veide 3470
Mener samboer veide 3430, så akkurat der da![]()