Æsj...liker ikke regnAlt bra ja! På hytten i regnvær fremdeles. Reiser hjem i morgen. Storebror er i Lofoten med pappaenbegynner i ny barnehage på mandag :O
Spennende med førskolegutt i ny barnehage da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj...liker ikke regnAlt bra ja! På hytten i regnvær fremdeles. Reiser hjem i morgen. Storebror er i Lofoten med pappaenbegynner i ny barnehage på mandag :O
Hihi, okeiJeg tar da bilen
Bare 1,5 time kjøring... Men festen varer vel hele dagen![]()
Sant detFår litt vondt i hjertet av å tenke på alle humpene de skal møte på veien. Vi vet så godt de er der, men kan ikke gjøre noe annet enn å veilede, trøste og rettlede..
Hehe...bedre enn sjokoladeRandom cravings, gravid 12 ukerrareste jeg har hatt dilla på før! Hva hadde/har du dilla på da? Vis vedlegget 129222
Hold deg unna desemberJa, jeg skal drøye litt
Men kan ikke vente for lenge heller![]()
Det kan du være sikker påHold deg unna desember![]()
Pausen har latt vente på seg herHjelper ikke meg når jeg har konstant pause![]()
Takk for medfølelseSkjønner deg godt
Kan bli litt mye mas jaNei
Ikke hadde jeg lyst på heller...de er jo helt ekstreme på det der ammemaset på sykehuset. Nei takk, jeg vil klare selv![]()
Will doKeep up the good work![]()
Ja, reiser på tur den 23., så da må jeg være i målSkal du ha ferie i august?
Da skal jeg ta en tur ditKjøpte den på Cubus i vår en gang![]()
Blir veldig spennendeSå du får vente i spenning![]()
![]()
Skjønner den. Blir deilig med ferie daJa, reiser på tur den 23., så da må jeg være i mål![]()
Haha...veldig muligHaha! Verre enn det? Går det an da?
Hvis du ikke klarer denne gangen, så må det vel bli reprise på denBlir veldig spennende![]()
Vi solgte hockeypulver på softisen i fjor. KnallgodtÅååå nam!
Rundt uke 12 var det hockeypulver og vaniljeis for alle pengene. Gjerne i kombinasjon! Mmmmmm <3
Åssen går det ann? Haha her har jeg vært gjennom tre faser allerede! Heldig du var!Slapp unna cravings begge gangene heldigvis![]()
Ok! Det hørtes godt ut!!Vi solgte hockeypulver på softisen i fjor. Knallgodt![]()