Hehe...så herlig daHihi, jaaa!Bestemor pleide å lage vafler med raspa gulrot inni, også hvisket hun alltid til meg at det var en "hemmelig ingrediens", og at bestefar ikke måtte få vite det. For da ville ikke han ha vaflene..
![]()
Lever de ennå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...så herlig daHihi, jaaa!Bestemor pleide å lage vafler med raspa gulrot inni, også hvisket hun alltid til meg at det var en "hemmelig ingrediens", og at bestefar ikke måtte få vite det. For da ville ikke han ha vaflene..
![]()
Hvilken serie er det!Mannen har begynt å se en ny serie. Tror ikke det er noe for meg:/
Litt ekkel og litt vel mye, men jeg gir den en sjanse til nåEr den ekkel?!![]()
The walking dead. Har du sett den?Hvilken serie er det!
Den er grusomThe walking dead.
Har du sett den?
Å den er konge :-DThe walking dead.
Har du sett den?
Snakker vel om skikkelig gamle dager daLeste "apens tid", og skjønte ikke hva apene hadde med Forum å gjøre![]()
Samme gjorde jegHaha, vi bodde bare 50 m unna, ikke mye man løper av seg da![]()
Vet du når neste sesong kommer???Den er jo kjempespennende!![]()
Høres ikke lovende utDen er grusom![]()
God kveld søtaGod kveld jenternyter babyen min i lange drag. Tenk hun er 7 uker i morgen! Snart er hun konfirmant. Tiden flyr avgårde. Alt bra her?
Er den bra altså?Å den er konge :-D
Sett alle episodene jeg :-D
Er fem sesonger som har kommet ;-)
Veldig!Hehe...så herlig da
Lever de ennå?
Haha...det regnet jeg medJeg tar halve prisen![]()
Hei!!God kveld jenternyter babyen min i lange drag. Tenk hun er 7 uker i morgen! Snart er hun konfirmant. Tiden flyr avgårde. Alt bra her?
Må jo være detDere er for aktive![]()
Så klart, det ordner seg alltidJo de fleste bor jo i området. Vi bor på det mest befolkede området i byen ;-)
Men det går seg nok til uansett når skolen begynner ordentlig og de blir delt mer i klassene de skal være i.
Ja, du må være det hele tidaMå jo være det![]()
Da håper jeg hun lytter til signalene fra kroppen og trapper ned om det blir behov for detHun prøver å ikke gjøre det også
Men ettersom hun ikke lenger har behov for å sove en time eller to på dagtid synes hun ikke at hun trenger den sykemeldingen lenger, så da prøver hun seg i full jobb. Med mer enn nok å fylle dagene med er det ikke helt ønskelig å sykemeldes, i alle fall ikke før flere på teamet er tilbake fra ferie om ei uke eller to... nemlig.
Bare på meg selv ;-)Jobber du med det? Eller bare på deg selv?