Hvorfor ikke?Kunne også ønske meg nye, men kommer meg jo aldri på jakt eller skytebanen lenger..
Mannen jakter fugl hver høst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke?Kunne også ønske meg nye, men kommer meg jo aldri på jakt eller skytebanen lenger..
Ikke alt tar lang tidSyns det er kjedelig at slike pakker tar så lang tid.
Når jeg har bestilt noe på nett (ebay eller andre steder) vil jeg ha det med en gang![]()
Bruker bare den jegJeg ogsåelsker den!
I dag ble det nok brødskive med hvitostVafler idag?![]()
Da er dere vel fremme nå daHadeland glassverk!! Bare 15 min igjen
Hva ble det?Da har jeg spist kvelds
Om to min jaDa er dere vel fremme nå da
Du er så organisert...Masse bursdagsting
Da snakkes vi senereNå logger jeg av for en stund
Det snakker min mann om hver høstHvorfor ikke?
Mannen jakter fugl hver høst![]()
Foretrekker PC jegJeg ogsåelsker den!
Det bør jeg også, men nå legger jeg unger. Mannen kommer faktisk enst hjem, han er på vei, mange timer før jeg forventet.(litt bekymret, planen var å "jobbe til jeg stuper", sa han. Før han i dag tidlig var så kvalm at han lå til sengs etter at vi dro på skole, bhg og jobb...)Da har jeg spist kvelds
Er det vaffelprat i dag ogsåVafler idag?![]()
Men jobber du 100% nå da?Tidvis
Må det for å klare å fylle timene i en 100% stiling når jeg skal både hente og levere unger innen sfo sine åpningstider (bhg går fint, den er åpent en time mer enn sfo, halvtime før og halvtime etter, eller er det tre kvarter før tro?)
Så da blir det dessverre litt sånn. Det var deler av det som gjorde at jeg trengte sykemelding i juni, jeg SOV jo på kvelden. Og på dagen.
Velkommen hjemNå logger jeg av for en stund
Det klarer du helt fintFår bare holde tempo oppe litt til![]()
Det er veldig viktigJa, også er det veldig fint for barna å knytte bånd til bestemor![]()
Flink du har værtHurra 50 innlegg!