Heldige dere erDet er svigermor her og, men vi får hjelp av henne da..Og når klesvasken en sjelden gang hoper seg veldig opp, hjelper hun oss med klesvask og bretting av klær. Veldig heldige sånn <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige dere erDet er svigermor her og, men vi får hjelp av henne da..Og når klesvasken en sjelden gang hoper seg veldig opp, hjelper hun oss med klesvask og bretting av klær. Veldig heldige sånn <3
Vi er veldig heldigeHeldige dere er![]()
Ja, det var det
Var litt usikker på om det ville være stor endring, så greit å få bekrefta at man gjør rett![]()
Toyota 7seter verso.Hva slags leiebil?
Ja kan ikke si noe på leiebilen vi har fått...toyota verso. 7seterGreit at det blir fikset da
Er du fornøyd med leiebilen da?
Ja kan ikke si noe på leiebilen vi har fått...toyota verso. 7seter![]()
Men var fryktelig uvant å kjøre manuellgir![]()
Ja jeg trur detNoen som tror den pc blir sendt i dag?
Utrolig lekreSom jeg skrev, mye billigere å gjør det selv ;-)
Sånn som dette: Vis vedlegget 129064
Vis vedlegget 129065
Vis vedlegget 129066
Vis vedlegget 129067
Det har du vel allerede klart70 innlegg til bør jeg vel klare i dag
Kan få flere unger med en sånn bilGreit med nok seter da så du er sikker på at dere får plass Haha ja det vil jeg tru om du er vant til automat![]()
Synes manuell er best. Automatgir kjører jo av seg selv..Ja kan ikke si noe på leiebilen vi har fått...toyota verso. 7seter
Men var fryktelig uvant å kjøre manuellgir![]()
Isåfall lar du bare væreJeg blir svimmel av å skravle i bilen..
Er ikke fellesferien over for over en uke siden.Usj! Rush traffikker ikke folk på ferie?
Kan få flere unger med en sånn bilhaha...
ja..hoppa som en frosk bortover![]()
Du tar feil..Ja jeg trur det![]()
Det skjønner jeg godt! Jeg blir bilsyk av å lese i bil..Jeg blir svimmel av å skravle i bilen..
Klart jeg har detDet har du vel allerede klart![]()