Da har frøkna fått neglelakk sånn som mamma
Hun måtte prøve en del av de 11 nye fargene jeg kom hjem fra ferie med
Kjekt med en prøvekanin
Kjekt med en prøvekanin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig spennende, men det går nok bra skal du se
Husker ikke helt, rundt kr 10.000,- mener jeg på.Ååå, den likte jeg :-D
Hva koster en sånn en???
Ja, det er veldig deiligDet er det som er problemet, når man først er våken så er det vanskelig å sovne. Deilig å få slappe av litt da
Er det som er gøy med å ligge der nede, men kan klatre og klatring er gøyJa kanskje det.
Er vel roligere nede i det sjiktet der ;-)
Lillebror ligger å sover han og det første besøket er på vei så trur ikke han rekker å få av pysjen før vi får besøk![]()
Ja det blir nok en overgang det å skulle ha bikkja i hus igjenjeg har ikke hatt pus hjemme på lange tider og må si det blir rart når han kommer hjem igjen en gang (han skulle bare en langhelg til min mor og har hvert der siden
)men det er jo kos med de dyra da
![]()
Liker late morgenerSvimhodehehe
Ja, det er veldig deilig![]()
Da blir det vel flere bilder fra deg fremoverDa har frøkna fått neglelakk sånn som mamma
Kjekt med en prøvekanin![]()
Så bra!
Hvor gammel er lillegutt blitt?
Hvordan går amming og sånn?
GratulererHan er 1 uke inatt/imorgen
Amming går helt fint, så håper han har lagt på seg litt når vi sjekker vekta senere![]()
Det er planenOg så lure han til å lete.
Smart![]()
Bare vent! Snart har det gått flere månederTakker
Den uka har gått fort!
Takk for detGod tur hjem![]()
Jøss, var de så ille?!![]()
Ingen vits i å gjøre d. Lik så greit å holde seg unna!De har jeg ikke smakt, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det nå heller
Lite spørsmål til deg, var det slik at du var te-menneske?Ingen vits i å gjøre d. Lik så greit å holde seg unna!
De vanlige er godeJepp..! Anbefaler ikke sjokolademuffinsposene fra Toro..