Nei nå skal vi hjemAha. God tur hjemover. Eller reiser dere videre en annen plass?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nå skal vi hjemAha. God tur hjemover. Eller reiser dere videre en annen plass?
Det synes jeg ogsåDet er jo så koselig
Han er så liten at det er helt greit om han går i pysjen hele dagen.Lillebror ligger å sover han og det første besøket er på vei så trur ikke han rekker å få av pysjen før vi får besøk
Ja det blir nok en overgang det å skulle ha bikkja i hus igjenjeg har ikke hatt pus hjemme på lange tider og må si det blir rart når han kommer hjem igjen en gang (han skulle bare en langhelg til min mor og har hvert der siden
)men det er jo kos med de dyra da
![]()
Greit å få gjort flere ting på en gangHei hei :-D
Innom mens jeg er badevakt for frøkna som bader :-D
Fått rydda vekk toalettmapper etter ferien også mens hun holder på ;-)
Og så lure han til å lete.Det frister jo veldig![]()
Får høre om mannen vet hvor de havnet.
Ja det er nettopp det d erDet er det da hver måned
Syn de er flinke til å finne dem
Ingen planer for dagen.God morgen. Sitter med en hikkende baby her. Høres rett og slett vondt ut
Hva er deres planer i dag da?
Det er veldig deilig at det er sånn herDet er akkurat derfor det er så god stemning her.
Man tenker ikke det verste først, og lar ikke tre fjær bli til fem høns..
Det hørtes mye ut?Jeg har 841 innlegg. Det må være en feil? Har ikke skravlet så mye
Det ønsker jeg meg ogsåJa.Og deilig å få et kjøleskap i matboden.
Fanken der var du, og jeg som kunne tenke meg en 20 innlegg til før du komDet er veldig deilig at det er sånn her![]()
Hun så på riktig måned men feil årDet hørtes mye ut?![]()
Har du ikke kjøleskap?Det ønsker jeg meg også![]()
Det blir det helt klartOk, skal bli godt å komme hjem også vel?
Smart å la ham smake altAner ikkeMen han får smake på alt av mat, frukt og grønt (så fremt det ikke er farlig for ham).
Noen må jo gjøre det ogsåJahan fikk heller ta bilde
![]()
Jøsses har den sjokolade kampanjen din gått så inn på deg?
Gooood morgen!![]()
God morgen jenterGod morgen til deg og resten av jentene her inne