Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hun er sååå snill. Vært eksemplarisk alle 5 dagene. Lille prinsessa mi <3Hvordan har turen gått men lille A?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er sååå snill. Vært eksemplarisk alle 5 dagene. Lille prinsessa mi <3Hvordan har turen gått men lille A?
He he noen opplever dessverre å få vann etter fødselen ja. Idag har det vært varmt da, iallefall herWhaat? Er det normalt å få vann i kroppen etter fødsel?
Høyrefoten min er dobbelt så stor som den venstre![]()
![]()
Hvor er d ok å treffes på Ski da? Må nesten bli storsenteret d da?
Jeg (eller rettere sagt frøkna) har en muffins kokebok, og jeg har et muffinsjern jeg ikke en gang har prøvd..D bør bare 12 stk , men habil størrelse![]()
Det er detWhaat? Er det normalt å få vann i kroppen etter fødsel?
![]()
Nei da...
Har ikke tenkt til det
Å det er pyton detYes, over 1t stillestående![]()
Så flottGir meg ikke helt enda, prøver litt til om ikke bare for å holde på andreplassen.
Aldri ligget så høyt oppe før
Det er deteller ikke unormalt hvertfall
Krysser fingre for degSatser på det ja![]()
Er visst det.Whaat? Er det normalt å få vann i kroppen etter fødsel?
![]()
Jeg (eller rettere sagt frøkna) har en muffins kokebok, og jeg har et muffinsjern jeg ikke en gang har prøvd..
Men når det er sagt, jeg har også en egen is kokebok og en ismaskin som heller ikke er prøvd![]()
Ok skal jeg sjekke ut nærmereKomedie, har akkurat startet den![]()
Hurra for detScooooore!!! Jenta sover!
He he noen opplever dessverre å få vann etter fødselen ja. Idag har det vært varmt da, iallefall her
Virker sånnOverload![]()
Er visst det.
Men ta det opp med legen når du er på 6 ukerskontrollen
KjeeedeligJa, den var det nå ja:/
Så heldig han erEn laptop , det var planen også
Jeg gjør! Har vært røykfri siden oktober -13. Kjenner jeg er på et bristepunkt nå. Savner den lille pausen røyken gir!Haha flere som kjenner på litt røykesug?