Vant i fjorMå da vel vinne til slutt du også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vant i fjorMå da vel vinne til slutt du også![]()
Foreløpig fiser a rundt på gulvet her og lager supersøte lyder og viser ingen tegn til å være trøtt. Mannen ga henne is før kveldsmaten, men sukker skal jo ikke ha noe å si sier forskerene?Det er typisk da
Håper hun sovner snart![]()
Er det.
Prøver å la være å tenke på nettene, jeg.
Vil heller nyte at han er liten så lege jeg kan.
Ser på eldsten og tenker at tiden går så alt for fort
Jeg vil helst ha fløtemysosten fra Tine, jegDet er jeg ikke så kresen påHan pleier å kjøpe fløtemysost av en eller annen grunn.. Jeg liker best helt vanlig brunost jeg, fra tine
Den mørk røde er Gudbrandsdalost og blå er geitost. Synes de smaker best jegNam nam! Kan hende det er det jeg pleier å ha? Jeg husker ikke, den vanlige fra tine som er litt mørkere enn fløtemysosten
Det har jeg faktisk lagt merke til, søtaEllers så er også jeg her når jeg kan![]()
Det gikk fortJaja, da hadde jeg ihvertfall klatra fra plass 84 til 27
Hei hå!
Da et det den røde jeg pleier å ha!Den mørk røde er Gudbrandsdalost og blå er geitost. Synes de smaker best jeg![]()
Ikke dårlig det. Lenge igjen, så du kommer nok lengre opp også![]()
På jobb spiser jeg den! Men den er ferdig oppskjært, ikke like digg syns jeg.Jeg vil helst ha fløtemysosten fra Tine, jeg
Neida, du har en babyFlinke dere er, jeg er bare lat jeg..
Vet ikke helt om det med sukker stemmer. Her blir hun ganske vill om hun får isForeløpig fiser a rundt på gulvet her og lager supersøte lyder og viser ingen tegn til å være trøtt. Mannen ga henne is før kveldsmaten, men sukker skal jo ikke ha noe å si sier forskerene?
Du og jegJeg vil helst ha fløtemysosten fra Tine, jeg
Jeg vant både i november og juni. Mulig jeg har brukt opp kvoten min daVant i fjor![]()
Jaja, bare du holder deg til 1 så går det nok fintHva er det for tidlig??? Han er jo en uke i dag så syntes vi skulle feire litt jeg![]()
Ja, den er godDa et det den røde jeg pleier å ha!
Dersom hun fiser, kan hun ha vondt i magen og av den grunn ikke bli trøtt??Foreløpig fiser a rundt på gulvet her og lager supersøte lyder og viser ingen tegn til å være trøtt. Mannen ga henne is før kveldsmaten, men sukker skal jo ikke ha noe å si sier forskerene?
De er ikke det sammePå jobb spiser jeg den! Men den er ferdig oppskjært, ikke like digg syns jeg.
Ikke bare enkelt med masse ukjente neiJa vi får håpe det... Men ikke lett når han ikke kjenner noen, og det ser ut til at de andre har noen de kjenner..
I morgen skal pappa få være med, håper det går litt bedre da ;-)
Satser på toppremien ?Satser på det![]()