Topp 100 - Skravle august

Typisk min flaks: Mannen drar på fisketur. Mini gråter. Junior gråter. Junior gråter mer. Mini gråter enda mer. Junior spyr. Mini vræler. Skifter på senga til junior som er full av spy. Mini hyler. Junior hyler. Gir mini smokk for n'te gang. Legger ned junior, ammer mini ved siden av. Begge gråter fortsatt i kor. Slikt skjer aldri når mannen er hjemme! :o
Æsj sånn hadde jeg det i vinter. Det er helt forferdelig. Hjelper liksom ikke at msn blir SÅ stressa selv heller. Håper det gikk seg til:(

Mini er 8 uker i morgen, og junior er 13,5 mnd.. :) Tror han spydde pga litt mye mat. Det hender seg han kaster opp hvis middag og kveldsmat kommer litt tettere enn han er vant til..
Oi, det var tett.
Det var godt å hørt, da er det mest sannsynlig ikke omgangssjuke :)

Æsj sånn hadde jeg det i vinter. Det er helt forferdelig. Hjelper liksom ikke at msn blir SÅ stressa selv heller. Håper det gikk seg til:(
Joda, junior sovna til slutt, og mini roet seg ned.. :) Ble ganske så andpusten..

Skal melde meg inn på trenings senter og være bevisst på hva jeg spiser, og ha faste måltider til å begynne med. Og funker ikke det må jeg gå hardere til verks
Huff jeg har meldt meg ut jeg, rakk aldri komme dit:(
Masse lykke til!

Back
Topp