Tror det er like før her også.Sovnet endelig tror jegmen tror det er tenner som plager henne
U blir totalt utslitt av sine søsken så det hindrer ikke han i å sovne på kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er like før her også.Sovnet endelig tror jegmen tror det er tenner som plager henne
God kveldGod kveld. Rekker ikke innom her på dagen jeg altså. Skal bli godt å få eldste i bhgn i morgen![]()
Skal begynne opp med det igjen her også nå som ferien er overSitter og planlegger uka. Fra i morgen skal jeg ha matplan, skal handle inn for hele uka, OG jeg skal handle inn så jeg har masse sunt å godt å mumle innimellom. Syns det er tiltak, så er imponert over dere som gjør det hver uke.
Så deilig daFilm og kvelds her nå snart![]()
Jeg er ikke der nå lenger!Så du var på toppen igjen
Tenkte du skulle vente en dag eller 2 jeg![]()
Jeg syns det er så deilig å slippe å sitte å tenke på hver eneste dag hva man skal ha til middag.Sitter og planlegger uka. Fra i morgen skal jeg ha matplan, skal handle inn for hele uka, OG jeg skal handle inn så jeg har masse sunt å godt å mumle innimellom. Syns det er tiltak, så er imponert over dere som gjør det hver uke.
Jeg så det nåJeg er ikke der nå lenger!![]()
Flinke mannen dinDet er han uten tvil
Hvilken film skal du se?Film og kvelds her nå snart![]()
Skal være helt alene med lille U i morgen for første gang på 5 uker.God kveld
Her skal de to minste i barnehagen i morgen...kjenner jeg gleder meg litt![]()
Tror nok hun gjør detJeg så det nå
Du tar det vel i løpet av kvelden da![]()
Jeg regner nesten med detTror nok hun gjør det
Kan hende du har tatt meg igjen nåJeg er ikke der nå lenger!![]()
Skal bare....skal bare...Fordi atter?
Jeg gir meg vel om en times tid.Jeg regner nesten med det
Hvis ikke du skal skravle mye da![]()
Jepp, nettopp denTenker du på den pappaen med noe som ligner på skinke, ost og paprika oppå?
Blant annet det jaÅ finne ut hvor folk bor?
Da måtte vel noen andre tatt ansvar daLurer på hva som hadde skjedd om jeg plutselig hadde latt være![]()
Ja, hun pleier å holde ut lengre enn megJeg gir meg vel om en times tid.
Kjenner jeg RonjaR rett holder hun på til rundt midnatt
Har egentlig aldri skjønt hvorfor folk er villig til å betale penger for den derJepp, nettopp den![]()