Å finne ut hvor folk bor?Er jo faktisk jobben min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å finne ut hvor folk bor?Er jo faktisk jobben min![]()
De har jeg lyst til å prøve ogsåLagde koteletter med ananas etter oppskriften din i dag. Nydelig!![]()
Spesielt for meg jaHvertfall for RonjaR som blir utfordret..
Lurer på hva som hadde skjedd om jeg plutselig hadde latt væreOg noen pleier å være deg![]()
Du gjør en strålende jobbJepp, vi får se hvor lenge jeg klarer å holde henne bak meg![]()
Vi vil jo gi deg muligheten til å klare det uten å bli beskyldt for spamingSpesielt for meg ja![]()
Hva går utfordringen på? Ser ut som om du tar den seriøst!Spesielt for meg ja![]()
Du vil ta meg igjen kl 22-00 mens du er her og jeg har lagt meg....Du gjør en strålende jobb![]()
Hun skal klare totalt 9.025 innlegg denne måneden..Hva går utfordringen på? Ser ut som om du tar den seriøst!![]()
Du styrer virkelig påSkal vi se.
Siden vi ikke har kjøkkendør, det et åpen bue fra spisestua, bør benkene være sånn relativt avryddet. Om vi får disse nabofolka også rydde bort fra skapet hvor der står for det meste potetgull og snop, det er rotete og sånn.
Gulvene må tas med mopp, men det er relativt fort gjort. Trekker ikke frem ting, bare tørker støv (hundehår) av gulvene. Se er vasket grundig for ikke så lenge siden, men ned hund må det dras over stadig vekk. Kjøkken, stue, trapper og under trappa sover hun så der også...
Glasur på kaka tar ikke så lang tid, og en av to unger har jeg pakket garderoben til.
Det et å rydde og vaske ferdig på kjøkkenet (jeg begynte før legging av unger, men det ble pause) og hva vi enn rekker i kjelleren som tar mest tid. Og helst badet, er tatt noe men der flyter av klær på gulvet igjen, fatter ikke hvordan det er mulig. Klær og plast-geier. Sistnevnte mellom kommoden og dusjen så jeg. Muligens de tomme flaskene ungene leker med i badekaret, jeg skal se på det.
Vel, ja, vi får styre videre. Jeg er trøtt og sliten.
Sara <3altså, jeg har ikke tenkt å gjøre alt det der selv, han gjør noe av det. Han har stått på hele dagen, mer enn meg.
Flink han gubben din ogsåaltså, jeg har ikke tenkt å gjøre alt det der selv, han gjør noe av det. Han har stått på hele dagen, mer enn meg.
Er bare å sette i gang det..De har jeg lyst til å prøve også![]()
Har akkurat spist et pizzastykke til jeg..Tid for kveldsmat her![]()
Drikke skulle vel jeg hatt også, men da må jeg så mange runder på do i nattHar akkurat spist et pizzastykke til jeg..
Men burde gå ned å hente mer å drikke og brillene mine
Det er han uten tvilFlink han gubben din også![]()
Sovnet endelig tror jegSover nå..
Lille U har sovet siden kl 19 som vanlig![]()
Sånn gjør vi her å !Sitter og planlegger uka. Fra i morgen skal jeg ha matplan, skal handle inn for hele uka, OG jeg skal handle inn så jeg har masse sunt å godt å mumle innimellom. Syns det er tiltak, så er imponert over dere som gjør det hver uke.