Skravletråd august

Skal vi se.

Siden vi ikke har kjøkkendør, det et åpen bue fra spisestua, bør benkene være sånn relativt avryddet. Om vi får disse nabofolka også rydde bort fra skapet hvor der står for det meste potetgull og snop, det er rotete og sånn.

Gulvene må tas med mopp, men det er relativt fort gjort. Trekker ikke frem ting, bare tørker støv (hundehår) av gulvene. Se er vasket grundig for ikke så lenge siden, men ned hund må det dras over stadig vekk. Kjøkken, stue, trapper og under trappa sover hun så der også...

Glasur på kaka tar ikke så lang tid, og en av to unger har jeg pakket garderoben til.

Det et å rydde og vaske ferdig på kjøkkenet (jeg begynte før legging av unger, men det ble pause) og hva vi enn rekker i kjelleren som tar mest tid. Og helst badet, er tatt noe men der flyter av klær på gulvet igjen, fatter ikke hvordan det er mulig. Klær og plast-geier. Sistnevnte mellom kommoden og dusjen så jeg. Muligens de tomme flaskene ungene leker med i badekaret, jeg skal se på det.

Vel, ja, vi får styre videre. Jeg er trøtt og sliten.
Du styrer virkelig på:D flinka!

Tid for kveldsmat her:)

Sitter og planlegger uka. Fra i morgen skal jeg ha matplan, skal handle inn for hele uka, OG jeg skal handle inn så jeg har masse sunt å godt å mumle innimellom. Syns det er tiltak, så er imponert over dere som gjør det hver uke.

Sitter og planlegger uka. Fra i morgen skal jeg ha matplan, skal handle inn for hele uka, OG jeg skal handle inn så jeg har masse sunt å godt å mumle innimellom. Syns det er tiltak, så er imponert over dere som gjør det hver uke.
Sånn gjør vi her å !

Back
Topp