Er vel din mamma sin?Takkden er ikke min da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel din mamma sin?Takkden er ikke min da
Hadde du helt sikkertHadde da fint klart å finne deg om jeg hadde gått inn for detuten problem!
Noen må jo gjøre det..Synes du er flink som tar ansvar for å lage trådene jeg![]()
Ha ha skulle bare mangle!Selvfølgelighva trodde du??
Enig!Synes du er flink som tar ansvar for å lage trådene jeg![]()
Ha ha bare fordeler og vinn vinn!Resultatet ble hvertfall mange tråder å skravle i![]()
Lagde koteletter med ananas etter oppskriften din i dag. Nydelig!Hadde du helt sikkert
Hvertfall for RonjaR som blir utfordret..Ha ha bare fordeler og vinn vinn!![]()
Så hyggelig å høre at du likte detLagde koteletter med ananas etter oppskriften din i dag. Nydelig!![]()
Ha ha hun orker jeg ikke å bekymre meg for en gang, altså der snakker vi lilleputtlaget mot champions league!Hvertfall for RonjaR som blir utfordret..
Jepp, vi får se hvor lenge jeg klarer å holde henne bak megHa ha hun orker jeg ikke å bekymre meg for en gang, altså der snakker vi lilleputtlaget mot champions league!![]()
Mannen syntes jeg godt kunne lage det flere gangerSå hyggelig å høre at du likte det![]()
Veldig vellykket med andre ord.Mannen syntes jeg godt kunne lage det flere ganger![]()
Snadder rett og slettVeldig vellykket med andre ord.
Mannen min er også veldig glad i det![]()
Ja gjør detKjempe bra.
Trenger du hjelp til de siste 20?
Du er jo god da! Jeg har hatt lang pause og er ute av treningJepp, vi får se hvor lenge jeg klarer å holde henne bak meg![]()
Det forutsetter selvfølgelig at du også er har da..Ja gjør det![]()
Pleier ikke å være helt i toppen.Du er jo god da! Jeg har hatt lang pause og er ute av trening
Er herDet forutsetter selvfølgelig at du også er har da..
Jeg ønsker en 50 til i dag