Innimellom hvertfallJa kanskje greit det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innimellom hvertfallJa kanskje greit det![]()
Det gjør jeg ogsåJulemånedengleder meg jeg!
Trist egentlig...Den gjør dessverre det...
Du og juks i samme setning hører ikke sammenMå innrømmer jeg jukser en del når vi skal ha pizza![]()
Godt å høreSå du trenger ikke føle deg dum![]()
Aah! Ha ha okei!Ja nå skal du høre....Dagen før juli tok slutt forsvant trådene våres, de var blitt flyttet.
Jeg spurte på Generelt om noen viste hvorfor.
En pekte til en tråd om endring i reglene om at slike tråder skal være på konkurranse forumet.
Greit nok, trådene ble derfor opprettet der.
Etter det sa Tamara at vi får ha dem på Generelt, men at de først vil bli flyttet når måneden den gjelder tar slutt.
De blir derfor også opprettet på Generelt som vanlig.
Har jeg ikke vært flink til å rote det til?
Ååå, så det er Felix han skal hete![]()
Flaks det da
Og jeg er ganske stolt av å ha visst navnet leeenge!![]()
Gratulerer med detJeg kom iver 100 før i dag
Når det kommer til pizza så gjør det.Du og juks i samme setning hører ikke sammen![]()
Resultatet ble hvertfall mange tråder å skravle iAah! Ha ha okei!Ikke du som har rotet det til da, bare masse forvirring og ikke din feil!
hihi. gjør på i kveld daGodt å høre![]()
Mer enn de to på generelt?Resultatet ble hvertfall mange tråder å skravle i![]()
Heldig duSer denhehe.
Her hviler han jo fortsatt på dagen ellers hadde det vært umulig her og![]()
Da har han det lettvint daIkke lettlurt bare vant med at jeg har full kontroll og det letteste er å høre på "sjefen"
Det kan du jo jaHeldig du
Kan slappe av når gutta er i barnehagen da![]()
Hadde da fint klart å finne deg om jeg hadde gått inn for detDet hadde vært litt vanskelig siden du ikke har adressen min
SelvfølgeligTo skravletråder??![]()
Er også to på bilde-, leke- og konkurranse -forumetMer enn de to på generelt?
Synes du er flink som tar ansvar for å lage trådene jegJa nå skal du høre....Dagen før juli tok slutt forsvant trådene våres, de var blitt flyttet.
Jeg spurte på Generelt om noen viste hvorfor.
En pekte til en tråd om endring i reglene om at slike tråder skal være på konkurranse forumet.
Greit nok, trådene ble derfor opprettet der.
Etter det sa Tamara at vi får ha dem på Generelt, men at de først vil bli flyttet når måneden den gjelder tar slutt.
De blir derfor også opprettet på Generelt som vanlig.
Har jeg ikke vært flink til å rote det til?