7 mnd og har hylskriki fra start til slutt i bilen fra dag 1Så herlig!
Hvor gammel er han?
Skal snart lage kvelds til meg og mannen.![]()
Kvelds hørtes godt ut. Hva skal dere ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 mnd og har hylskriki fra start til slutt i bilen fra dag 1Så herlig!
Hvor gammel er han?
Skal snart lage kvelds til meg og mannen.![]()
Gikk opp, nevnte for mannen at de burde kanskje ha vært i seng snart ved tanke på at ferien er over.
Oi sier mannen, det hadde jeg glemt...
Oi, det var ikke mye!Koser oss masse nå som ting går bedrehadde hun bare sovet mer enn en time om natta hadde ting virkelig vært velstand
opp fire fem ganger ila natta å ordne flaske med mm eller mme er et ork
men jenta vil ha mat, så skal hun selvsagt få mat
![]()
Jeg er ikke i det minste overrasketHaha, mhm...![]()
Er det det som ble utfordringen?Lykke til med det
Klarte ikke takke nei til en utfordringSkjønner ikke at du orket.Men er vel vanskelig å la være når en blir utfordret.
![]()
HahaNei, nei, nei!!!
Dersom du skal ha et ikkerundt tall kan du ikke bare legge på 1 slik at du får 8.464.
Det er i det minste kvadratisk
Godt noen passer påSelvfølgelig.
Må jo passe på dere
Er igrunn akkurat det samme for megMen tretallet i slutten er et "penere" tall enn 4. Hvis 3 ikke går så må vi slutte på 5. Går ikke an å slutte på 4. (Gamle tvangstanker som slår inn nå!)
Det kan jeg jo være enig iSyns masse forskjellig vin er mye mer spennende enn kattesand![]()
Oi, det var ikke mye!håper det snur snart...
Hva skal dere spise?Jo, men jeg bør snart se på maten også
9025 synes jeg var litt vel høyt......................................................................................meeeen hvorfor ikke?!Flott, da gjenstår det bare å se hva RonjaR sier![]()
God kveldGod kveld. Hva skjer? Her gikk turen hjem fra hytta som en drøm. Håpet mini skulle sove helt til Hønefoss for da kunne han kulan 10 min og tatt en stopp på Glassverket siden dere anbefalte det
Men han sov så jeg kjørte forbi, og rett borti gata våknet han så klart
Jeg tenkte jeg kjører så lenge det går og det gikk helt hjem!!!!
Øyner ett håp om at hyl skriking i bil endelig er slutt![]()
Åh kjære vene. Lykke til9025 synes jeg var litt vel høyt......................................................................................meeeen hvorfor ikke?!![]()
Takk, det hadde faktisk holdt i massevisSyns det måtte være utfordring nok og klare 8000 2 mnd på rad, jeg![]()
Ja var en koselig turSå herlig da ❤
Ja, er alltid noen som har det verreJa, det blir deilig når lillebror sover natta gjennom. Jeg skal egentlig ikke klage, da, dette er jo bare helt normale omstendigheter med små barn. Mange sliter jo med unger som våkner hver natt i to-tre år.![]()