Skravletråd august

Koser oss masse nå som ting går bedre :) hadde hun bare sovet mer enn en time om natta hadde ting virkelig vært velstand :p opp fire fem ganger ila natta å ordne flaske med mm eller mme er et ork :p men jenta vil ha mat, så skal hun selvsagt få mat :)
Oi, det var ikke mye!:( håper det snur snart...

Her er maten inntatt og vi har funnet frem fruktfatet og snopet :) barnetv står på, lillebror sovnet ved puppen og våknet med et hyl da jeg skulle skifte drittbleie Haha :P

Og hvordan er deres lørdagskveld da?

Oi, det var ikke mye!:( håper det snur snart...

Får håpe vi klarer å regulere natta mer etterhvert. Er vel ikke så realistisk at en fire uker sover så lenge om natta :p vet noen gjør det, så håper mi gjør det snart :) iallefall fire timer i strekk hadde vært deilig :)

God kveld. Hva skjer? Her gikk turen hjem fra hytta som en drøm. Håpet mini skulle sove helt til Hønefoss for da kunne han kulan 10 min og tatt en stopp på Glassverket siden dere anbefalte det:)
Men han sov så jeg kjørte forbi, og rett borti gata våknet han så klart:p
Jeg tenkte jeg kjører så lenge det går og det gikk helt hjem!!!!
Øyner ett håp om at hyl skriking i bil endelig er slutt:)
God kveld:D
Så godt å høre at turen fikk bra! Håper det blir en vane:)

Siden vi kom hjem fra hytta idag har jeg SÅ søndags følelse. Håper bare ikke ammetåka tar meg i morgen tidlig og jeg kjører eldste i bhgn:D

Ja, det blir deilig når lillebror sover natta gjennom. Jeg skal egentlig ikke klage, da, dette er jo bare helt normale omstendigheter med små barn. Mange sliter jo med unger som våkner hver natt i to-tre år. :o
Ja, er alltid noen som har det verre;)

Back
Topp