Skravletråd august

Men tretallet i slutten er et "penere" tall enn 4. Hvis 3 ikke går så må vi slutte på 5. Går ikke an å slutte på 4. (Gamle tvangstanker som slår inn nå!)
Jammen da blir det ikke kvadratisk.
8.464 = 92 * 92 = (23 * 2 * 2) * (23 * 2 * 2)
Og der er ihvertfall to 3-tall :P

God kveld. Hva skjer? Her gikk turen hjem fra hytta som en drøm. Håpet mini skulle sove helt til Hønefoss for da kunne han kulan 10 min og tatt en stopp på Glassverket siden dere anbefalte det:)
Men han sov så jeg kjørte forbi, og rett borti gata våknet han så klart:p
Jeg tenkte jeg kjører så lenge det går og det gikk helt hjem!!!!
Øyner ett håp om at hyl skriking i bil endelig er slutt:)

Nja...
Skal begynne å tenke på litt mat etterhvert, og det høres ikke ut som om mannen prøver å legge dem.
Kommer ikke de i seng snart blir det vanskelig å legge dem tidlig i morgen.
Da blir det vanskelig igjen å få dem tidlig opp på mandag

Typisk.
Må vel tenke på å lage mat jeg også. Nå har storesøster ENDELIG sovnet etter en time nesten med skriking. Glad vi ikke har nærme naboer, bor i blokk eller leilighet. :P

God kveld. Hva skjer? Her gikk turen hjem fra hytta som en drøm. Håpet mini skulle sove helt til Hønefoss for da kunne han kulan 10 min og tatt en stopp på Glassverket siden dere anbefalte det:)
Men han sov så jeg kjørte forbi, og rett borti gata våknet han så klart:p
Jeg tenkte jeg kjører så lenge det går og det gikk helt hjem!!!!
Øyner ett håp om at hyl skriking i bil endelig er slutt:)

Så herlig! :D
Hvor gammel er han?

Skal snart lage kvelds til meg og mannen. :)

Typisk.
Må vel tenke på å lage mat jeg også. Nå har storesøster ENDELIG sovnet etter en time nesten med skriking. Glad vi ikke har nærme naboer, bor i blokk eller leilighet. :p
Gikk opp, nevnte for mannen at de burde kanskje ha vært i seng snart ved tanke på at ferien er over.
Oi sier mannen, det hadde jeg glemt...

Huff ja, det er jo faren:rolleyes:
Håper nettene snart blir brukt til å sove, både liten og stor;)

Ja, det blir deilig når lillebror sover natta gjennom. Jeg skal egentlig ikke klage, da, dette er jo bare helt normale omstendigheter med små barn. Mange sliter jo med unger som våkner hver natt i to-tre år. :o

Back
Topp