Hvilken vogn har du lyst på?

Har tenkt å kjøpe brukt men syns det er vanskelig! Kan jo få Emmaljungavogner til 2-3000 kroner og de koster jo 10000 nye! Noen som har noen erfaringer på kvaliteten når de selges så billig ift nypris?
 
Jeg har ombestemt meg, og skal kjøpe Baby Jogger City Elite med babybag:) Har funnet den rimelig på nett, så er fristet til å bestille den allerede nå.
 
Jeg har ombestemt meg, og skal kjøpe Baby Jogger City Elite med babybag:) Har funnet den rimelig på nett, så er fristet til å bestille den allerede nå.
Jeg hadde dem som sportsvogn en stund, men kvittet meg med den. Mange elsker den, lett å legge sammen. Men jeg klarte aldri venne meg, eller ungen, til at vi ikke så hverandre.

For meg er det å kunne ha ungen mot meg så vi kan snakke sammen etter seks mnd alder uvurderlig, og vogner det ikke går på kommer ikke i hus flere ganger.
 
Jeg hadde dem som sportsvogn en stund, men kvittet meg med den. Mange elsker den, lett å legge sammen. Men jeg klarte aldri venne meg, eller ungen, til at vi ikke så hverandre.

For meg er det å kunne ha ungen mot meg så vi kan snakke sammen etter seks mnd alder uvurderlig, og vogner det ikke går på kommer ikke i hus flere ganger.
Skjønner, det er mitt eneste aber med vogna. Men søsteren min har den til sine på 1 og 2 år, og elsker den.

Jeg har i tillegg en Emmaljunga Edge duo med sportsvogndel som aldri ble brukt. Mulig vi må ha nye dekk til den, men ellers er den i god stand, så mulig jeg bruker den den første tida.
 
Vi har Simo, og er fornøyd med den - utenom at den er litt tung til å ha med seg i bilen.. Vurderer å kjøpe Emmaljunga City Cross, men har ikke bestemt meg. Tenker også på å kjøpe en trehjuling når barnet blir litt større. Får se. :)
 
Noen som vet om det går an å kjøpe kun understell til Emmaljunga City Cross? Har en etter hun på halvannet, og er egentlig veldig fornøyd, men skulle ønske den hadde svingbare forhjul, ville absolutt ikke ha det da vi kjøpte, men har ombestemt meg;-) Og så skal vi muligens arve ei søskenvogn av svigerinna mi, kan komme godt med til levering og henting i barnehagen, hun er bare to når nestemann kommer:)
 
Kommer nok til å gå for en Bugaboo Buffalo, tenker jeg. '
Vi har liten plass i bagasjerommet på bilen pga hundebur, og den kan vi få plass til. Så ser den praktisk ut. :happy:
 
Emmaljunga Edge Duo blir det på oss :) i nøytral farge så den evt kan brukes til flere :)
 
Endte opp med denne :) "Merc S6" ;) synes den var rålekker :) Også har jeg bare hørt positivt om den :) den er veldig pent brukt og fikk den for 1500,- :D
97b22cb83bf09939f594717f088ac8c8



Vil haaaaa!!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Noen som har erfaringer med Stokke cruisi/trailz ? Både positive og negative?

Ser jo at noen har kjøpt vogn allerede, men når er det vanlig p kjøpe vogn?
 
Om man kjøper brukt: når man finner den man vil ha
Om man kjøper nytt: på tilbud om man finner eller lenge nok før termin til at bestillingstiden går greit
 
Noen som har erfaringer med Stokke cruisi/trailz ? Både positive og negative?

Ser jo at noen har kjøpt vogn allerede, men når er det vanlig p kjøpe vogn?

Jeg syns de er veldig stilige! Fin høyde, god plass til bagasje, kan velge sittevei osv. Noen Crusi på finn, men få Trailz dessverre. Eneste forskjellen mellom dem er understellet. Håper å kjøpe Trailz på finn hvis ikke det kommer en veldig god deal et annet sted. 9999kr er den billigste pakken jeg har sett til Trailz.

Ikke krise å måtte kjøpe ny da men... Tror de er lettsolgte.
 
Ønsker meg Stokke Crusi vogn. Vi har vært på noen barnutstyr butikker og sjekket mange vogner. Valget falt på Stokke Crusi. Hadde Brio vogn for noen år siden for litt større barn og var fornøyd med den :)
 
Vi har TFK Joggster twist III sportsdel fra storesøster, kjøpt til Hardbag :)
 
Back
Topp