isbjørn
Elsker forumet
Gratulerer med 5 åring i dagGod morgen. Her har vi akkurat feiret bursdag i senga til en som ble 5 år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 5 åring i dagGod morgen. Her har vi akkurat feiret bursdag i senga til en som ble 5 år![]()
Kjenner du tegn til fødsel?God morgen folket![]()
Kjenner du tegn til fødsel?![]()
Uff, kan tenke du er lei, selv gikk jeg 8 dager over med første. Godt å vite at noe skjer i kveld uansettNei, ingenting enda.. Må nok vente til ikveld![]()
Uff, kan tenke du er lei, selv gikk jeg 8 dager over med første. Godt å vite at noe skjer i kveld uansett![]()
Håper han får en fin dagMange takk![]()
Det når du i dagGod morgen, alle sammen! Jeg er 56 innlegg unna 2000!!![]()
Skal si! Jeg er litt over 300, så ligger langt bak 2000God morgen, alle sammen! Jeg er 56 innlegg unna 2000!!![]()
Ikke lenge igjen uansettNei, ingenting enda.. Må nok vente til ikveld![]()
Ut å kjøpe blomster, på grava til pappa å så på tur til et av pappas favorittstederGod morgen alle. Planen for dagen?
Er det lenge siden han døde?Ut å kjøpe blomster, på grava til pappa å så på tur til et av pappas favorittsteder
2 år siden i dagEr det lenge siden han døde?
Ja da er det en spesiell dag i dag for deg. Føler med deg. Trist å miste de nærmeste.2 år siden i dag
God morgen. Her har vi akkurat feiret bursdag i senga til en som ble 5 år![]()
God morgen. Her har vi akkurat feiret bursdag i senga til en som ble 5 år![]()