Jente og gutte navn.

Har flere jentenavn på lista, men har vel igrunnen bestemt oss for ett. Liker korte navn som er litt utenom det vanlige. Guttenavn er kjempe vanskelig! Liker nærmest ingen, så det blir en utfordring om det er en tissetass inni der ;) Men den tar vi på strak arm! Hehe.
Hvilket jentenavn blir det da? Nysgjerrig!
 
Det skjønner jeg, blir galen selv når folk skiver at de har navna klare uten å dele de. Hehe. Men forstår samtidig hvorfor, så tror vi velger å holde det hemmelig iallefall til OUL ;-)
Vi ser også på kort jentenavn og det er litt spesielt, derfor jeg ble grådig nysgjerrig! ;-)
 
Drømmer om ei lita jente som skal hete Adeela Othelie <3
Blir det en gutt skal han hete Muhammed Emin etter fars ønske, mamma blir kun å bruke Emin tenker jeg :)
 
Vi har navn klart til begge kjønn :) Ella eller Edwin :happy:
Men usikker på om det kanskje blir dobbelt navn hvis det blir jente :p
 
Har to gutter fra før, den første skulle hete Nanna Mathilde (oppkalling), men som da ble Odin og nr.2 skulle hete loke -men han var ikke noen loke, så han ble snorre. Blir det jente nå og ho passer Nanna Mathilde, så skal ho hete det. Blir det enda en gutt så kanskje det blir loke. Men vi får se ;)
 
Favoritt guttenavn i dag (haha, vingler frem og tilbake) er George og Ludwig.
 
Har to gutter fra før, den første skulle hete Nanna Mathilde (oppkalling), men som da ble Odin og nr.2 skulle hete loke -men han var ikke noen loke, så han ble snorre. Blir det jente nå og ho passer Nanna Mathilde, så skal ho hete det. Blir det enda en gutt så kanskje det blir loke. Men vi får se ;)

Loke er så fint, men uenighet med mannen, så blir nok ikke det her :-/
 
Har to gutter fra før, den første skulle hete Nanna Mathilde (oppkalling), men som da ble Odin og nr.2 skulle hete loke -men han var ikke noen loke, så han ble snorre. Blir det jente nå og ho passer Nanna Mathilde, så skal ho hete det. Blir det enda en gutt så kanskje det blir loke. Men vi får se ;)
Loke er kjempefint! Ikke aktuelt her i gården, for bor i selveste beltespenna i bibelbeltet, og mannen er redd for hatbrev. :rolleyes:
 
Har fra før Even, Vetle, Imre og Vilde, aner ikke hva vi skal velge denne gang, tror jeg har 20 navn på begge lister. :happy090
 
Loke er kjempefint! Ikke aktuelt her i gården, for bor i selveste beltespenna i bibelbeltet, og mannen er redd for hatbrev. :rolleyes:
Nærmere bestemt...?
 
Har en som heter Marko og en som heter Maksim fra før:) Har lyst på Miljan eller Milijan hvis gutt, jente kanskje Maria litt usikker :)
 
Back
Topp