Dere som er opptatt av neglelakk!

Hvor mange lag bruker dere? Og hvor lang tid mellom lagene?
Dette lurer jeg også på. Syns jeg må ha to lag for å få den dekkende, men blir fort klumpete og tykt. Syns det er vanskelig å få riktig mengde lakk på, om jeg tar for lite så blir det ujevnt, om jeg tar for mye blir det klumpete.. Og jeg er nok litt utålmodig of lakker på nytt for fort.
 
Ja er jo bare på slutten den blir seig, og da rekker jo nesten ikke kosten nedi heller.. Men synes nailsinc sin er veldig god. Men nå har jeg mye igjen på flaska da.

Er ikke på insta heller jeg, men ser mye på YouTube ;-)

Men i kveld har ett eller annet gått feil! :-o
Lakken vil liksom ikke tørke i dag :-o
Så nå har jeg gitt opp :p
Har to hele fingre tilsammen på to hender :p
Alt annet har bare hakket seg opp på en eller annen måte :-o

Var kanskje ikke noe sjakktrekk å lakke både hender og tær på en gang ;-)
Nå tror jeg at jeg lar hendene være til dagen før vi reiser på ferie ;-)
Haha nei sikkert lurt å ta hender for seg og føtter for seg :D får vel fikse litt til ferien jeg også :)
 
Baselakk droppet jeg... Håper den holder godt likevel!
Baselakk er alltid lurt fordi mange farger kan misfarge neglen, og det går ikke bort med vanlig neglelakkfjerner :) dessuten kan den være med på å jevne ut neglen :)
 
Kjenner jeg får lyst til å lakke litt igjen når jeg ser denne tråden her :)
 
Dette lurer jeg også på. Syns jeg må ha to lag for å få den dekkende, men blir fort klumpete og tykt. Syns det er vanskelig å få riktig mengde lakk på, om jeg tar for lite så blir det ujevnt, om jeg tar for mye blir det klumpete.. Og jeg er nok litt utålmodig of lakker på nytt for fort.

Godt d ikke bare er meg ;)

Bruker to lag, og ca 5 min i mellom :)

Jeg føler jeg venter, men må ta tiden neste gang da.
 
Baselakk droppet jeg... Håper den holder godt likevel!
Tja, da må du rengjøre neglene godt med neglelakkfjerner først. Det bør du alltid gjøre for å fjerne fettlag som gjør at fargen ikke sitter bra. Mulig det kan gå uten da.
Blanc, spaghetti strap, mint candy apple, og så good to go- topplakk.
Flotte farger!
Jeg elsker min mint candy Apple ;-)
Den og blanc brukte jeg på mitt siste design ;-)
Sammen med en blå.
 
Back
Topp