Dere som er opptatt av neglelakk!

Syns det er gøy å lage mønster og sånt, men her flasser lakken av allerede dag 1! Skjønner her atdet er essie som gjelder, holder den skikkelig bra? Må man ha underlakk og overlakk? Hadde kanskje brukt neglelakk mer hvis den holdt seg pen i mer enn to timer!
 
Syns det er gøy å lage mønster og sånt, men her flasser lakken av allerede dag 1! Skjønner her atdet er essie som gjelder, holder den skikkelig bra? Må man ha underlakk og overlakk? Hadde kanskje brukt neglelakk mer hvis den holdt seg pen i mer enn to timer!

Jeg har bare brukt depend før, så for meg er essie fantastisk :p bruker ikke noe over-eller underlakk...
 
Syns det er gøy å lage mønster og sånt, men her flasser lakken av allerede dag 1! Skjønner her atdet er essie som gjelder, holder den skikkelig bra? Må man ha underlakk og overlakk? Hadde kanskje brukt neglelakk mer hvis den holdt seg pen i mer enn to timer!
Jeg har bare brukt depend før, så for meg er essie fantastisk :p bruker ikke noe over-eller underlakk...
Essie er bra, men også opi, nailsinc.

En fordel med å bruke under og overlakk er at man da forsegler lakken.
Og man må alltid vaske neglene med neglelakkfjerner for å fjerne fett før man legger underlakk ;-)

Mine kan fint holde i ei uke hvis jeg i tillegg legger på nytt lag topplakk etter et par dager ;-)
 
Ble så jeg tok begge gitt :p
Har sikkert mer enn nok annet å gjøre i morgen siden vi skal reise fredag morgen ;-)
 
Wow! Det der var jo kjempestilig!! :wideyed: :D
Enig i at Opi og så Essie er de beste neglelakkene!

Jeg er veldig glad i beige/brune eller hvite negler. Har kjøpt meg en Matt topcoat fra Opi som jeg gleder meg til å prøve! :)
 
Wow! Det der var jo kjempestilig!! :wideyed: :D
Enig i at Opi og så Essie er de beste neglelakkene!

Jeg er veldig glad i beige/brune eller hvite negler. Har kjøpt meg en Matt topcoat fra Opi som jeg gleder meg til å prøve! :)
Takk :-D

Jeg har bare prøvd essie jeg, men jeg bruker toppcoaten til nailsinc.
Må vel prøve opi også, og så er visst cremelakkene til nailsinc veldig gode.
 
Back
Topp