Ultralyd

Jeg skal til han på Jessheim til mandag. Ikke gratis akkurat, men ikke så mange som utfører organrettet ultralyd heller, også håper jeg å få vite kjønnet. Ser han får gode skussmål på nettet i alle fall.

850 i Fredrikstad hørtes rimelig ut.

Jeg var på ultralyd da jeg var 6+3, innvendig, kostet 900 og varte i kanskje fem-ti minutter. Fastlegen min mente det var nødvendig med en så tidlig ultralyd, og jeg fikk både høre og se hjertet slå.
Jeg også skal på mandag :)

Hvor langt på vei er du da?

Nei jeg vet, det er kjempedyrt, men absolutt verdt det mener jeg :) Har bare hørt positivt om han jeg iallfall.
 
Jeg også skal på mandag :)

Hvor langt på vei er du da?

Nei jeg vet, det er kjempedyrt, men absolutt verdt det mener jeg :) Har bare hørt positivt om han jeg iallfall.

Jeg er 12+6 på mandag :)
Håper det ikke er for tidlig til å kunne se kjønnet.
Jeg er nysgjerrig av natur, og alt annet enn tålmodig... :p
Godt å lese at du bare har hørt positivt om han.
 
Jeg er 12+6 på mandag :)
Håper det ikke er for tidlig til å kunne se kjønnet.
Jeg er nysgjerrig av natur, og alt annet enn tålmodig... :p
Godt å lese at du bare har hørt positivt om han.
Leste at han hadde sagt til ei at han kunne med 85% sikkerthet se fosteret i uke 12. Google navnet hans og tidlig ul, så ser du han har hatt rett hos alle som har skrevet om han på nettet iallfall. Hvis han er usikker, så vil han ikke si kjønn ;)
Hahaha ja da er vi like! Jeg skal dit 12+1 og håper såååå inderlig jeg får vite kjønn selvom jeg vet det ikke er 100% sikkert det stemmer :p
 
bilder_13.jpg bilder_33.jpg Var på Ultralyd i går, det var kjempegøy :) 12+2. Alt så bra ut sa legen, og han sa at han var 90% sikker på at det var en gutt :) Nå begynner jeg endelig å tro på at det skal gå bra denne gangen :)
 

Vedlegg

  • bilder_13.jpg
    bilder_13.jpg
    82,2 KB · Visninger: 123
  • bilder_33.jpg
    bilder_33.jpg
    72,4 KB · Visninger: 116
Så herlig.
Gratulerer!
 
Tusen takk :) Legen min tok ultralyd når jeg var på vanlig sjekk også, er det normalt? Pleier de å gjøre det hver gang?
 
13+3

image.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1444064726.716432.jpg
Litt skuffa etter OUL da dette er eneste bilde vi fikk :p Men minste mini hadde det fint, og det er det viktigste ;)
 
Back
Topp