Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle monner drarJa, jeg jobber på! Men er alene med begge barna frem til foreldrene mine er ferdig på jobb, og så skal vi bort i ettermiddag/kveld. Blir litt for lite tid, syns jeg.
Men nå er storesøster flink jente og leker med lillesøster da![]()
Bare regn her ogsåGod daghvordan ser dagen ut hos dere ?
her er det grått og trist og regnvær !
Skal ut å gå tur senere, og ut å spise med mannen![]()
Så flott du får kontrollDa var jeg ferdig på kontroll og jordmor syntes det var litt liten tilvekst siden sist så hun ringte og maste på sykehuset
Kontroll i morgen tidlig kl 0900![]()
Sånn.. Utenom å ta en lur snart, så blir vel dette en grei aktivitet mens man venter på at ting skal skje![]()
Fornøyd med det jaSå flott du får kontroll![]()
Da var jeg ferdig på kontroll og jordmor syntes det var litt liten tilvekst siden sist så hun ringte og maste på sykehuset
Kontroll i morgen tidlig kl 0900![]()
Blir så fort store atteVar på kontroll i dag, og mini var blitt 57 cm allerede. Vokst 4 cm på 6 uker. Syntes han begynner å bli så stor!
VeldigBra når de kan mase litt![]()
Jepp, skikkelig treningsøktHehe, dagens trening?![]()
De gjør det! Veldig gøy at de vokser seg store og sterke :-DBlir så fort store atte![]()
Så artigSånn.. Utenom å ta en lur snart, så blir vel dette en grei aktivitet mens man venter på at ting skal skje![]()
Hehe...ja det får som regel fart på sakeneFornøyd med det jakjekt med en jm som punsher litt
hehe
Veldig artig å følge utviklingenDe gjør det! Veldig gøy at de vokser seg store og sterke :-D
Så artigda får du tiden til å gå!
Veldighehe
Håper det skjer noe før helga nå da![]()
Helt perfekt
Hvordan er det med energien i dag da?![]()
Energien er grei idag..ikke like høy som igår, men.. Ble ikke så mye søvn inatt.
Skal ha en powernap nå
Der da?
Søvnen min er oppstykket, men fikk sove godt på formiddagen. Hehe
Helt greit energinivå, men ikke helt på topp. Begynner å bli tung i kroppen![]()