Skravletråd Juli.

Vi får satse på det. Enten spiser vi hos svigerfar, eller så får vi lage oss mat her selv, evt til svigermor også, hun skal på jobb. Og er deretter opptatt fra seks. Så vi får se

Om vi drar dit neste sommer vet jeg ikke, jeg vurderer sterkt å få mannen med på å reise mer BORT enn dette, i alle fall dersom svigermor også skal besøke oss i ferien.

Men det kan jo være det er karuseller andre stedet dere evnt drar og;)

Ungene sier de har hatt det kjempefint.

Mannen har tatt Berg og dalbane, eventyrskipet og rafting. Jeg som liker slikt fikk ikke... Ikke for gravide.

Maten ble som mannen bestemte da ikke noe var forberedt, brød

Ellers hadde vi jo ikke begynt å dekke bordet enda, tenker jeg...
Måtte stå over litt når vi var i Dyreparken også.. Kjedelig! Fornøyd med Hunderfossen eller? Vurderer å ta en tur neste år.

Hjemme fra ferie! Har hatt det så fint at jeg hadde nesten glemt at jeg hadde mobiltelefon, hurra. Nå venter jobb i morgen, litt motvillig men tenker det er greit når jeg først får begynt :)

Siden i stad når jeg var her inne, har jeg både spist middag, vært på fisketur og spist kveldsmat:) Hva har du gjort idag?

Jøsses :)
Idag har jeg vært his jordmor, besøkt mamma på jobb, gått lang tur med hund, sett film og sløva på soffen :p

Hjemme fra ferie! Har hatt det så fint at jeg hadde nesten glemt at jeg hadde mobiltelefon, hurra. Nå venter jobb i morgen, litt motvillig men tenker det er greit når jeg først får begynt :)
Velkommen hjem til hverdagen:D

Hei folkens :) hva gjør dere ? Sitter ute på verandaen jeg :)

Ser på white collar.
Tror det blir senga snart da. Sliten etter en lang dag med beising av veranda og bursdagsfeiring:)

Back
Topp