Var visst det. Pleier ikke være det, og det løsnet for henne ca klokka fem, praktisk nok. Derved har hun tatt lastebillappen to ganger, og kjører tog. Nå stenger de jo straks.Er hun litt skeptisk?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var visst det. Pleier ikke være det, og det løsnet for henne ca klokka fem, praktisk nok. Derved har hun tatt lastebillappen to ganger, og kjører tog. Nå stenger de jo straks.Er hun litt skeptisk?![]()
Håper dere får en hyggelig kveld etterhvertSliten i føttene mine
Er bedt bort til kl 1700, men siden samboer jobber til 16 og ikke har kommet hjem enda så rekker vi ikke det.
Jeg kom nettopp ut av dusjen, og har egentlig ikke lyst til å kle på meg igjen men bare slækken på sofaen.
Skulle gått tur med vofsen og siden han ikke har vært på do i dag...jaja, kommer oss vel avgårde på et tidspunkt![]()
Det var kjempe stiligDeilig med fortsatt ferie da![]()
Har ikke fått bordet enda..det tar en stund...men tok bilder i butikken...
Det er helt perfekt i mine øyne
Vis vedlegget 127039 Vis vedlegget 127040
Så det, knall fintMå jo detKan ikke bare henge på nov.
![]()
Møbelringen.
La bilde inn lenger oppe![]()
Ja falt pladask. Så dret i prisen...Det var kjempe stilig![]()
Jaaaa blir bra detSå det, knall fint![]()
Vi har spist fiskekaker idag viGleder meg til middag, vi skal ha lasange i dag.
Hva skal dere ha?
Ingenting tingelingHei dere! Hva skjer?
Veldig. Vi har litt mer i august også. Siste uken i aug![]()
Hei dere! Hva skjer?
Gleder meg til middag, vi skal ha lasange i dag.
Hva skal dere ha?
Min søster kommer og ellers blir det hytteturDet er jo noe å se fram til.hva skal dere da?
Åpenbart ikke noe.Gleder meg til middag, vi skal ha lasange i dag.
Hva skal dere ha?
Kunne ta hele 8-10uker. Er belgisk og de har visst ferie på fabrikken i aug.
Det hadde jeg også forventet ut fra den samtalen, jaDet er ikke det at jeg forventer at svigermor skal ordne alt rundt oss, men var det ikke normalt å forvente det fra den samtalen på sms??
Mhm. Den som venter på noe godt venter ikke forgjevesAh. Det er kjipt altså! Å måtte vente sånn. Men d blir desto mer digg når d kommer!![]()