Skravletråd Juli.

God morgen!

Her stod mannen opp 6.15 for å gå på do, da våkna frøkna og storebror gitt... Så de har vært oppe et skift allerede...
Jeg stod Nettop opp :-P

Hihi, jeg var også full av energi den dagen storebror ble født morgenen etter ;-)
Rakte hagen, vasket badet og drev med brystvortestimulering ;-)
Skulle ønske det var noen sikre tegn.
Hadde en hel uke med masse energi, men fortsatt ingen baby:(

God morgen:D
Sol og blå himmel her på morgenen og en dag på overtid:p
Får vel ta et strøk til på verandagulvet mitt i dag så det er klart til å innrede i morgen:)
I kveld skal vi i kaffebesøk for å feire bursdag, som er 5 min unna sykehuset...lov å håpe at vi ikke drar hjem etter feiringen da eller? :) hehe

Håper alle får en superduper dag:D

Får vel ta et strøk til på verandagulvet mitt i dag så det er klart til å innrede i morgen:)
I kveld skal vi i kaffebesøk for å feire bursdag, som er 5 min unna sykehuset...lov å håpe at vi ikke drar hjem etter feiringen da eller? :) hehe

Krysser fingrene for at babyen kommer i dag:).

21 juli? Hvorfor ikke i dag da?

21. ja:)
Fordi det er to andre nære som har bursdag i dag bare. Ikke noe mer enn det:p
Mini er jo selvfølgelig hjertelig velkommen i dag og, men hadde vært gøy med en helt egen dag:D

Krysser fingra for det.
Ellers kan jeg anbefale 24. som fødselsdag :)

Back
Topp