Skravletråd Juli.

Jøss, det hørtes jo ubesluttsomt ut???

Jepp, det er litt slitsomt, og særlig siden jeg visstnok var den mest fornuftige å spørre, så jeg antok de to ute (mannen og hans søster) hadde svart som vi alle sa i morges: at alle alternativer var greie, bare lag mat. Men neida, mannen avklarer at de ute har gjort det klart at det var kjøttboller og pasta som var valgt. Og så skulle jeg da altså evt ha bestemt gryterett, eller ris?

Nå forsøker mannen å legge ungene til VANLIG leggetid i stedet for FERIEleggetid. Rett og slett pga rangling og at de trenger ei god natts søvn, i morgen skal vi nemlig i hunderfossen. Da må vi opp tidlig, det er vel en god time, halvannen gjerne, å kjøre, og vi skal helst være der ikke så lenge etter ti, og ha spist frokost før vi drar.
Håper han lykkes med det:)
Greit å være opplagt til en dag i familiepark!

Man må jo spise.
Men om hun hadde alternativer og fikk beskjed om at det var opp til henne kunne hun jo bare hatt en loddtrekning for seg selv så var drt løst. Da hadde du sluppet å være sulten og;)

Kunne faktisk det. Men HUN eier jo ikke sultfølelse heller tror jeg ;)

Jepp, det er litt slitsomt, og særlig siden jeg visstnok var den mest fornuftige å spørre, så jeg antok de to ute (mannen og hans søster) hadde svart som vi alle sa i morges: at alle alternativer var greie, bare lag mat. Men neida, mannen avklarer at de ute har gjort det klart at det var kjøttboller og pasta som var valgt. Og så skulle jeg da altså evt ha bestemt gryterett, eller ris?
Det ville jo bare vært bak mål:rolleyes: bestemt er bestemt;)

Har så mye forskjellig til, at det alltid er nok til to dager :p
To lefser hver igår, to idag :D

Jo, med både ris og bønner og hele pakka så blir det vel fort litt. Vi pleier å spise 3 fulle lomper hver da:p

Gleder meg til endelig å bli mamma:D veldig etterlengtet♡

Blir sikkert gøy det da. Nevnte for samboer at det hadde vært gøy å dra dit, men har aldri kommet meg så langt:eek: hehe
Bor jo i Råde, så burde ikke være så vanskelig å ta turen egentlig:p

Jaa, kan bare tenke meg følelsen ❤️

Det blir det helt sikkert ! Håper bare været holder seg :) Skal uansett bli godt å komme seg bort fra dette sure sommerværet ! Nei da er det vel bare å ta turen :D Så nærme sverige også, så dette blir bra :D

Kunne faktisk det. Men HUN eier jo ikke sultfølelse heller tror jeg ;)
Merkelig hvor forskjell det er på oss der:o
Her er det ikke manko på sultfølelse ihvertfall, men svigerfamilien eier ikke metthetsfølelse noen av dem:p

Back
Topp