Mhm var detDet samme tenkte jegMaaange sider å bla igjennom mellom hver gang jeg er innom
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm var detDet samme tenkte jegMaaange sider å bla igjennom mellom hver gang jeg er innom
![]()
Alt og ingentingHva snakkes det om ?
Håper det går opp for deg litt før det;pJeg kommer sikkert ikke til å tro på det før ungen kommer ut![]()
Har du langt igjen?Jeg bør runde 1000 innlegg idag om jeg skal ha noe som helst sjangs til å nå 2000 innlegg![]()
Det er detUff damye styr med bursdag?
Spiste det ikke tidligere jeg heller, men bare mååå ha det etter jeg smakte det første gangJa, nå må vi nok ha det til hver gang![]()
Orket du hente da?Lat i dag, så nå er maten bestilthehe
Uff så kjedekigHar vært skuffende lite grilling og grillvær her og![]()
Ved positiv test?Jeg holdt på å smelle i gulvet
Kan vel kanskje ha lett for å bli sånn?Ja ta masse bilder :-D
Vi har mange flere av eldste enn av yngste :-o
Måtte jo det siden jeg bestilteOrket du hente da?
Nei da svoger døde. Ble så stort sjokk. Hadde ikke mannen min tatt meg i mot hadde jeg smelt rett nediVed positiv test?
Oi, ja det er jo..... Jaja, var jo ikke deres problemDet har nok ikke vært så stengt med leggetid nei
En unge sendte en email fra iPaden ved en feiltagelse kl 2250 igår, så da var det ihvertfall noen våkne![]()
JaMåtte jo det siden jeg bestiltehehe
HahahDe holdt på å le seg ihjel når de så den paddesure mannen![]()
Dumt å risikere en madrass eller to på ferie JaKanskje greit å beholde den til over ferien ja![]()
Uff så tristNei da svoger døde. Ble så stort sjokk. Hadde ikke mannen min tatt meg i mot hadde jeg smelt rett nedi
Vårruller og biff chopsueyJahva bestilte du?
Uff.. Så tristNei da svoger døde. Ble så stort sjokk. Hadde ikke mannen min tatt meg i mot hadde jeg smelt rett nedi
Åh det er godt det. Er det + stekt ris som er mine favoritterVårruller og biff chopsueynamnam