Skravletråd Juli.

Jeg har vurdert det til at de ikke har det:P
Så derfor har jeg ventet til minste ble 2 år:)

Så bra da! Flere som mener eldste ikke kommer til å huske turen til DisneyWorld når hun var 5 år, men hun hadde d fantastisk når hun var der, så d var såååå verdt d!

Helt enig!

Mannen så på nettsiden forresten, og der lå d bilde av bilselgerne. Kan du si om mannen din er foran eller bak og høyre eller venstre? Vi har gjettet sånn oss i mellom ;)
Får ikke opp bilde her i bilen, men han mener han står bakerst i midten på det bildet:P Tommy heter han..
Han sier det kommer ny Superb til høsten, og i den forbindelse er det sikkert mange som bytter ut 2012 modellene sine;)

Lager den selv:)
Har aldri testet den ferdige faktisk, men har hørt den ikke er noe særlig? Også er det jo så enkelt å lage selv; )

Nei kanskje ikke. Men du har jo vasket hele uka syns jeg:o
Du får få barna til å vaske igjen;) hehe
Knyt noen kluter under føttene deres:D
Har heller ikke testet det ferdiglagde...

Jeg har snakket om å vaske hele uken, men ikke kommet til det siden 100 andre ting har kommet i veien.

Får ikke opp bilde her i bilen, men han mener han står bakerst i midten på det bildet:P Tommy heter han..
Han sier det kommer ny Superb til høsten, og i den forbindelse er det sikkert mange som bytter ut 2012 modellene sine;)

Haha samme navn som min :D

Vi tenkte jo å vente til neste år å kjøpe, så da blir d kanskje til høsten da, evt på nyåret ;)

Back
Topp