Nufletufsa
Forumet er livet
Dyrt nok på Daftø i utgangspunktetHuff ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyrt nok på Daftø i utgangspunktetHuff ja![]()
Det er helt santDyrt nok på Daftø i utgangspunktet![]()
Jeg har vurdert det til at de ikke har det
Så derfor har jeg ventet til minste ble 2 år![]()
Nesten litt skummelt dyrt faktiskDet er helt sant![]()
Altfor lenge siden hjemmelaga pizza sist, så nå gleder jeg meg veldig![]()
Neinei. Pleier å ha et par skjeer i guacamolen, men rømme alene syns jeg ikke noe om![]()
Var ihvertfall helt supert for datteren vår. Vil tro hun var 3,5.
Bare for moro? Det er veldig enkelt egentlig![]()
Vi har ikke brukt grillen en eneste gang i år![]()
Får ikke opp bilde her i bilen, men han mener han står bakerst i midten på det bildetHelt enig!
Mannen så på nettsiden forresten, og der lå d bilde av bilselgerne. Kan du si om mannen din er foran eller bak og høyre eller venstre? Vi har gjettet sånn oss i mellom![]()
Har heller ikke testet det ferdiglagde...Lager den selv
Har aldri testet den ferdige faktisk, men har hørt den ikke er noe særlig? Også er det jo så enkelt å lage selv; )
Nei kanskje ikke. Men du har jo vasket hele uka syns jeg
Du får få barna til å vaske igjenhehe
Knyt noen kluter under føttene deres![]()
Nei hihi![]()
Hehe joa. ser den. men jaggu som man koser seg der daNesten litt skummelt dyrt faktisk![]()
Hørtes ut som en ganske uvanlig taco![]()
Da har vi god tid![]()
Ja, det er sant, men en uke på Daftø er myyyyye dyrere enn uka vi skal ha i Spania i augustHehe joa. ser den. men jaggu som man koser seg der da![]()
Får ikke opp bilde her i bilen, men han mener han står bakerst i midten på det bildetTommy heter han..
Han sier det kommer ny Superb til høsten, og i den forbindelse er det sikkert mange som bytter ut 2012 modellene sine![]()
Kattungene er navnløseDet er vel unt.Håper det blir fint vær.
Hva het kattungene dine forresten?
Ja da! Vi var på sunwing resort med Lollo og Bernie og miniland, så da hadde vi 1,5 time alene nesten hver dag. DET var digg! Og veldig uvant. Helt fantastisk ferie![]()
Klarer jo ikke stoppeÅ spise en boks rømme alene, jo!![]()