Skravletråd Juli.

God morgen til deg og:)
Jeg er så trøtt jeg klarer bare få opp 1 øye :p
Hehe samme her:P Huff...håper jeg våkner. Ikke har jeg mulighet til å hvile før guttungen legger seg for kvelden heller. Besøker og planer stortsett gjennom hele dagen.

God morgen :) minsten våkna 0530 og var ikke så gira på å sove mer :))
Heldigvis sto det kald pepsi max i kjøleskapet. :D

Off tar sånne gravid vitaminer, sånn pakke fra apoteket som heter GRAVID, det er en sånn stor hvit pille der og den er helt grusomt å svelge :eek: og deler du den i 2 så smuldrer den jo opp i munnen :confused: æææsj ass :D

Fler som kjenner seg igjen på det? :p

Off tar sånne gravid vitaminer, sånn pakke fra apoteket som heter GRAVID, det er en sånn stor hvit pille der og den er helt grusomt å svelge :eek: og deler du den i 2 så smuldrer den jo opp i munnen :confused: æææsj ass :D

Kan ta 6-7 tabl om gangen jeg (paracet str) så nei :p

God morgen alle sammen. Her var det morgen 6.15, da var visst minsten klar for å stå opp. Dagen begynnte med å vaske kattedrit........

God morgen!:)

Trøtt som en strømpe, wæwæ:O

Må ha ritkig god lørdag alle sammen:) Deres planer?:)
God morgen!:)

Her er planene bilkjøring østover mot Sverige i høljeregnet. Der da?

God morgen jenter! Sliten etter en natt full av Gulp :(
Ønsker alle en super dag!

Ja, den klarer jeg ikke.

Den kan tygges da, men det er grusomt.

Jeg tar ikke multivitaminer dette svangerskapet fordi jeg rett og slett ikke klarer svelge den. Og selve vitaminene i den pakken smaker så kvalmt!

God morgen alle sammen. Her var det morgen 6.15, da var visst minsten klar for å stå opp. Dagen begynnte med å vaske kattedrit........
Fy søren, jeg blir bare stadig med sikker på at vi aldri skal ha en katt i hus!

(eldste er allergisk, men jeg liker virkelig ikke katter)

Fy søren, jeg blir bare stadig med sikker på at vi aldri skal ha en katt i hus!

(eldste er allergisk, men jeg liker virkelig ikke katter)
Ikke grei start på dagen nei, men det er første gang på så lenge jeg kan huske. Katten er til vanlig alltid ute hele dagen, er en utekatt. Skal fortsette med det når kattungene er gitt bort.

Ikke grei start på dagen nei, men det er første gang på så lenge jeg kan huske. Katten er til vanlig alltid ute hele dagen, er en utekatt. Skal fortsette med det når kattungene er gitt bort.
Greit nok, det et uansett ikke dette som gjør at jeg aldri kunne tenkt meg en katt da.

Back
Topp