Uff da.
Får håpe det gir seg snart
Det gjorde heldigvis det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da.
Får håpe det gir seg snart
God morgen til deg ogGod morgen!![]()
Trøtt som en strømpe, wæwæ:O
Må ha ritkig god lørdag alle sammenDeres planer?
![]()
Hehe samme herGod morgen til deg og
Jeg er så trøtt jeg klarer bare få opp 1 øye![]()
Kan ta 6-7 tabl om gangen jeg (paracet str) så neiGod morgenminsten våkna 0530 og var ikke så gira på å sove mer
)
Heldigvis sto det kald pepsi max i kjøleskapet.
Off tar sånne gravid vitaminer, sånn pakke fra apoteket som heter GRAVID, det er en sånn stor hvit pille der og den er helt grusomt å svelgeog deler du den i 2 så smuldrer den jo opp i munnen
æææsj ass
Fler som kjenner seg igjen på det?![]()
God morgen!![]()
![]()
Kan ta 6-7 tabl om gangen jeg (paracet str) så nei![]()
God morgen!God morgen!![]()
![]()
God morgenGod morgen alle![]()
God morgen jenter! Sliten etter en natt full av Gulp![]()
Ønsker alle en super dag!
God morgenGod morgen til deg og
Jeg er så trøtt jeg klarer bare få opp 1 øye![]()
Ja, den klarer jeg ikke.God morgenminsten våkna 0530 og var ikke så gira på å sove mer
)
Heldigvis sto det kald pepsi max i kjøleskapet.
Off tar sånne gravid vitaminer, sånn pakke fra apoteket som heter GRAVID, det er en sånn stor hvit pille der og den er helt grusomt å svelgeog deler du den i 2 så smuldrer den jo opp i munnen
æææsj ass
Fler som kjenner seg igjen på det?![]()
Fy søren, jeg blir bare stadig med sikker på at vi aldri skal ha en katt i hus!God morgen alle sammen. Her var det morgen 6.15, da var visst minsten klar for å stå opp. Dagen begynnte med å vaske kattedrit........
Ikke grei start på dagen nei, men det er første gang på så lenge jeg kan huske. Katten er til vanlig alltid ute hele dagen, er en utekatt. Skal fortsette med det når kattungene er gitt bort.Fy søren, jeg blir bare stadig med sikker på at vi aldri skal ha en katt i hus!
(eldste er allergisk, men jeg liker virkelig ikke katter)
Greit nok, det et uansett ikke dette som gjør at jeg aldri kunne tenkt meg en katt da.Ikke grei start på dagen nei, men det er første gang på så lenge jeg kan huske. Katten er til vanlig alltid ute hele dagen, er en utekatt. Skal fortsette med det når kattungene er gitt bort.
Nei forstod det, vi bor på gård og jeg kunne ikke klart meg uten pga mus....Greit nok, det et uansett ikke dette som gjør at jeg aldri kunne tenkt meg en katt da.