SOMMER ♡

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Her er det feriemodus :)
Vi er hos pappa igjen. Han er i Oslo til i morgen , så har hele huset for oss selv. Mina og Wael har blitt kjent med nabojenta på 4 år. Så Wael leker med hun ute. Mina kom nettopp inn.

Ellers så er det varmt her.så deilig. Men skal bli kaldt/regn fom i morgen.

Håper dere koser dere i syden/Danmark etc :)
 
Koselig at dem har fått seg en venn da :D blir dere der lenge?

Her er det regn idag, og det kjente jeg var godt!:D og gleeeeder meg til å kunne sove med dyna mi istedenfor et dynetrekk haha..
Ellers alt bra. Ungene har vært i bhg og vi på jobb :)
 
Koselig at dem har fått seg en venn da :D blir dere der lenge?

Her er det regn idag, og det kjente jeg var godt!:D og gleeeeder meg til å kunne sove med dyna mi istedenfor et dynetrekk haha..
Ellers alt bra. Ungene har vært i bhg og vi på jobb :)
Godt med regn syntes jeg. Blir litt bedre luft :-D

Vi reiser i morgen.
Skal du jobbe lenge i morgen?
 
Godt med regn syntes jeg. Blir litt bedre luft :-D

Vi reiser i morgen.
Skal du jobbe lenge i morgen?

Ja det er spesielt godt etter en stund med fint vær :) men så klarer ikke regne å holde seg unna når det først kommer heller da haha.. ikke regn idag, men imårra og + + + :p

Jobber til 14:30 hver dag denne uken og neste;) ikke i helgene da :p
 
Nyter ferie alle mann her =)
Flott uke i Danmark, tross mye dårlig vær.
Nå har vi to rolige dager hjemme før jeg skal reise for å jobbe fra i morgen til søndag. Gutta skal være hjemme og opp på hytta en tur for å møte svigerfar og ungenes tante og fetter.
Det blir en hektisk jobbuke på meg med kun nattevakter, men jeg håper på å få sovet greit på dagtid og kanskje få tid til å lese og lufte meg litt :D
Ellers er alt bra med oss! T digger å ha lang skoleferie, og minsten går inn i sin 3. ferieuke nå. ETter planen har han ferie ut neste uke, men det blir nok litt mer siden T og jeg likevel er hjemme. Jeg må begynne å forberede meg til arbeid med masteroppgave, så vi får se hvor lenge det passer å ha han hjemme. Men foreløpig nyter vi litt lenger ferie enn planlagt, siden jeg også nå skal jobbe en uke midt i ferien vår.
Håper alle har det bra :)
 
Hvordan går det jenter? Vi nyter solen og varmen i Hagen ☺️ kun 21 dager til vi reiser. Vi gleder oss masse. Håper dere har det fint

Gratulerer med dagen Marian 87
 
Hei på dere!
Her er det FORTSATT regn og kaldt..I år er vi over gjennomsnittet uheldige med været. :(
Jenny overnatter hos bestemor og bestefar, så jeg skal ut i regnet og rengjøre platten slik at vi får beisa den om det skulle bli finvær.

Neste uke drar vi til Lilleputthammer og heldigvis er det meldt penere vær der enn her. Gleder oss til ferietur!:D
 
Hei på dere!
Her er det FORTSATT regn og kaldt..I år er vi over gjennomsnittet uheldige med været. :(
Jenny overnatter hos bestemor og bestefar, så jeg skal ut i regnet og rengjøre platten slik at vi får beisa den om det skulle bli finvær.

Neste uke drar vi til Lilleputthammer og heldigvis er det meldt penere vær der enn her. Gleder oss til ferietur!:D
Blir herlig med tur da!
Generelt over hele landet har det vel vært mindre sommervær enn vanlig? Men dere har nok hatt det helt ekstremt!
 
Blir herlig med tur da!
Generelt over hele landet har det vel vært mindre sommervær enn vanlig? Men dere har nok hatt det helt ekstremt!
Ja, i år har vi hatt uflaks med været. Måtte sjekke værmeldingen for Lillehammer og den kommende uka. Heldigvis er det lettere vær der og noen flere plussgrader, så det blir deilig. :)
 
Ja, i år har vi hatt uflaks med været. Måtte sjekke værmeldingen for Lillehammer og den kommende uka. Heldigvis er det lettere vær der og noen flere plussgrader, så det blir deilig. :)
Det blir godt for alle sammen da :D
Jeg er i Valdres nå, og her er det kaldt :eek:
 
Det blir godt for alle sammen da :D
Jeg er i Valdres nå, og her er det kaldt :eek:
Lokale værtydere sa det skulle snu om til finvær den 16.juli, men det ser dårlig ut altså! Frister med en sydentur, for å si det sånn.. Var det ikke noe særlig sommervær i Danmark heller?
 
Lokale værtydere sa det skulle snu om til finvær den 16.juli, men det ser dårlig ut altså! Frister med en sydentur, for å si det sånn.. Var det ikke noe særlig sommervær i Danmark heller?
Vi hadde en flott dag på stranda den første dagen, men etter det var været veldig skiftende. Om vi hadde sol blåste det kaldt :p Og endel regn. Men vi koste oss selvsagt likevel - men for senere turer skal vi booke et litt større sommerhus slik at det blir ok med innetid med så små unger. Nå ble det litt trangt og trøblete da de to 2-åringene gikk fort i tottene på hverandre :p
Vi har allerede snakket om å kanskje ta to ukers tur neste år, og håper at det tredje venneparet (Thea m/fam som du møtte!) også kan være med - de har jo en gutt som er litt eldre en T, det ble litt kjedelig for han "alene" med de små ungene i år! Og så er det hyggelig med flere folk :D
 
Vi hadde en flott dag på stranda den første dagen, men etter det var været veldig skiftende. Om vi hadde sol blåste det kaldt :p Og endel regn. Men vi koste oss selvsagt likevel - men for senere turer skal vi booke et litt større sommerhus slik at det blir ok med innetid med så små unger. Nå ble det litt trangt og trøblete da de to 2-åringene gikk fort i tottene på hverandre :p
Vi har allerede snakket om å kanskje ta to ukers tur neste år, og håper at det tredje venneparet (Thea m/fam som du møtte!) også kan være med - de har jo en gutt som er litt eldre en T, det ble litt kjedelig for han "alene" med de små ungene i år! Og så er det hyggelig med flere folk :D
Ser den. Jeg har alltid vært den som var "uten selskap" på familieturene våre, så det er kjekt å kunne dra sammen med andre.:) The more the merrier!

Vi skal reise sammen med forloveren min og mannen hennes, samt sønnen deres på snart 2 år. Gleder oss masse! Det gjør så godt å bare komme seg bort litt.:)
 
Ser den. Jeg har alltid vært den som var "uten selskap" på familieturene våre, så det er kjekt å kunne dra sammen med andre.:) The more the merrier!

Vi skal reise sammen med forloveren min og mannen hennes, samt sønnen deres på snart 2 år. Gleder oss masse! Det gjør så godt å bare komme seg bort litt.:)
Ja jeg forstod det på han etter turen at 2-åringene hadde tatt endel plass og oppmerksomhet og at han følte seg tilsidesatt. Det er jo ingen god følelse å sitte igjen med etter en ferie som skal være hyggelig! Så vi har snakket mye med han om hvordan vi kan gjøre det anderledes og håpe på at han andre kan være med også. Og minstemann er jo så opptatt av at vi SKAL på "Legolam" neste år, og kikker på brosjyren hele tiden, så vi må nok dit :p
Kos dere masse på tur - unner dere fint vær!!!
 
Ja jeg forstod det på han etter turen at 2-åringene hadde tatt endel plass og oppmerksomhet og at han følte seg tilsidesatt. Det er jo ingen god følelse å sitte igjen med etter en ferie som skal være hyggelig! Så vi har snakket mye med han om hvordan vi kan gjøre det anderledes og håpe på at han andre kan være med også. Og minstemann er jo så opptatt av at vi SKAL på "Legolam" neste år, og kikker på brosjyren hele tiden, så vi må nok dit :p
Kos dere masse på tur - unner dere fint vær!!!
Stakkars T. Nei, det er sårt å føle seg slik i ferien. Krysser fingrene for at Thea m.fam får mulighet til å være med til legoland neste sommer da.:)

Tusen takk! Det gjør jeg også.;)
 
Stakkars T. Nei, det er sårt å føle seg slik i ferien. Krysser fingrene for at Thea m.fam får mulighet til å være med til legoland neste sommer da.:)

Tusen takk! Det gjør jeg også.;)
Nei det er ikke greit! Men jeg vet at han koste seg også, så det var nok mer en følelse han satt igjen med generelt sett. Han fikk jo også ekstra tid med oss når "ungene" (som han kalte dem) var i seng :)
 
Vi hadde ei helt super uke på Kreta :D Men ei uke var nok når vi reiste alene med barn :p Blir litt kjedelig når man er ute å spiser og den ene voksne er på lekerommet med ungen mens den andre sitter ved bordet liksom :p ;)

Men vi fikk etterlengtet med varme, bad og sol. :)

Nå er vi i Vesterålen i feriehuset til mamma. Sol og godt vær, men ikke så varmt. Like greit i grunnen, for blir så mye klegg når det blir varmt her :p
 
Vi hadde ei helt super uke på Kreta :D Men ei uke var nok når vi reiste alene med barn :p Blir litt kjedelig når man er ute å spiser og den ene voksne er på lekerommet med ungen mens den andre sitter ved bordet liksom :p ;)

Men vi fikk etterlengtet med varme, bad og sol. :)

Nå er vi i Vesterålen i feriehuset til mamma. Sol og godt vær, men ikke så varmt. Like greit i grunnen, for blir så mye klegg når det blir varmt her :p
Ja det blir litt spising på skift når det blir mye mat på restaurant.. :) men så godt at dere fikk ei uke med sol!
 
Ja det blir litt spising på skift når det blir mye mat på restaurant.. :) men så godt at dere fikk ei uke med sol!
Vi spiste alltid samtidig alle sammen, men før/etter måltidet var 2/3 på lekerommet. :p

Mye fine lekerom på restaurantene da :)
 
Back
Topp