Nei sier jegJoda, det er det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sier jegJoda, det er det![]()
Hvertfall ikke brunost og jord-/bringebærsyltetøyDet er da ikke godt med ost og syltetøy
Oi, det var sent...Sånn da var vasking unnagjort og snart et barn som er ferdig vasket. Da er det bare meg igjen så fort barnet er i seng![]()
Hmm. Den mamma kjøperDet har jeg ikke smakt, tror det kan være godt.
Søtt eller sur marmelade, er stor forskjell på dem
Ja det synes jegMå vel prøves en gang det og da![]()
Sånn da var vasking unnagjort og snart et barn som er ferdig vasket. Da er det bare meg igjen så fort barnet er i seng![]()
Den var litt vanskelig for meg, etter hva jeg vet så kjenner jeg ikke din mor, og vet derfor ikke hvilken appelsinsyltetøy hun kjøper..Hmm. Den mamma kjøpertror den er litt søt?
Var swada-svar da jeg ikke vet jeg hellerDen var litt vanskelig for meg, etter hva jeg vet så kjenner jeg ikke din mor, og vet derfor ikke hvilken appelsinsyltetøy hun kjøper..
Mini har sovet siden kl 21
Jeg har spist kveldsmat + vært ute med søppla + ryddet hele leiligheten + satt på oppvaskmaskin + brettet klær (mye!) + satt på og tømt en vaskemaskin med ull + spist en yoghurt + skravlet med dere og sett t
Effektiv etter hun sovner![]()
Flink du har vært.Mini har sovet siden kl 21
Jeg har spist kveldsmat + vært ute med søppla + ryddet hele leiligheten + satt på oppvaskmaskin + brettet klær (mye!) + satt på og tømt en vaskemaskin med ull + spist en yoghurt + skravlet med dere og sett t
Effektiv etter hun sovner![]()
Ikke dårlig det! Godt å få gjort litt![]()
Det måtte gjøres. Så ut som tidenes katastrofeområde.Flink du har vært.
Bare sitten og slappet av etter ungene sov, jeg..
Det måtte gjøres. Så ut som tidenes katastrofeområde.
Klær overalt, både rene og de som må vaskes. Kjøkkenbenkene fulle av alt mulig! Skittent bord. Oversvømmelse av klær på vaskerom og bad. Til og med stabler på bar-disken på kjøkkenet. Leker og bamser overalt. Skittne kjøkkenbenker. Ja uff. Måtte bare
Jeg har ingen energi til slike ting på kvelden.Det måtte gjøres. Så ut som tidenes katastrofeområde.
Klær overalt, både rene og de som må vaskes. Kjøkkenbenkene fulle av alt mulig! Skittent bord. Oversvømmelse av klær på vaskerom og bad. Til og med stabler på bar-disken på kjøkkenet. Leker og bamser overalt. Skittne kjøkkenbenker. Ja uff. Måtte bare
Merker ikke så mye mas utenom her inne, så det går helt fint. Blir jeg lei, kan jeg bare legge fra meg tlfhehe
Ja, blir en god stund uten jobb
Tja..synes det går seint nå..men resten av svangerskapet har gått syyykt fort..
Grei fordeling d vel?![]()