Skravletråd Juli.

Mini har sovet siden kl 21
Jeg har spist kveldsmat + vært ute med søppla + ryddet hele leiligheten + satt på oppvaskmaskin + brettet klær (mye!:p) + satt på og tømt en vaskemaskin med ull + spist en yoghurt + skravlet med dere og sett t

Effektiv etter hun sovner :D

Jeg har spist kveldsmat + vært ute med søppla + ryddet hele leiligheten + satt på oppvaskmaskin + brettet klær (mye!:p) + satt på og tømt en vaskemaskin med ull + spist en yoghurt + skravlet med dere og sett t

Ikke dårlig det! Godt å få gjort litt :)

Flink du har vært.
Bare sitten og slappet av etter ungene sov, jeg..

Ikke dårlig det! Godt å få gjort litt :)
Flink du har vært.
Bare sitten og slappet av etter ungene sov, jeg..
Det måtte gjøres. Så ut som tidenes katastrofeområde.

Klær overalt, både rene og de som må vaskes. Kjøkkenbenkene fulle av alt mulig! Skittent bord. Oversvømmelse av klær på vaskerom og bad. Til og med stabler på bar-disken på kjøkkenet. Leker og bamser overalt. Skittne kjøkkenbenker. Ja uff. Måtte bare

Klær overalt, både rene og de som må vaskes. Kjøkkenbenkene fulle av alt mulig! Skittent bord. Oversvømmelse av klær på vaskerom og bad. Til og med stabler på bar-disken på kjøkkenet. Leker og bamser overalt. Skittne kjøkkenbenker. Ja uff. Måtte bare

Tipper det er deilig nå når det er gjort da ;)

Jeg har ingen energi til slike ting på kvelden.
Skal jeg gjøre noe fornuftig må jeg gjøre det på dagen, helst før kl 14

Ja, blir en god stund uten jobb :)
Tja..synes det går seint nå.. :p men resten av svangerskapet har gått syyykt fort..

Hehe, syntes du det da du var tidligere i svangerskapet?
Plutselig har du født. :D Og før du vet ordet av det så nærmer det seg tiden for å begynne med fast føde. :P Min begynner med det om to uker :o

Back
Topp