Ultralyd

Sagas mamma

Flørter med forumet
Er vel en del som allerede har vært på ul, så hvis noen har bilder er det koselig å dele de med hverandre :)
 
Last edited:
5d7cbc47b332f6cab2b55461fb105035


Reka vår målt til 8+2 på onsdag:) den rørte på seg:)
 
Om jeg ikke husker feil så er du fra Østfold, sant? :) Hvor har du vært på ul hen? Og er det noen du vil anbefale?
Jeg var på klinikk bedre helse I fredrikstad sentrum. Anbefaler absolutt det, de er I hvertfall mye flinkere og billigere enn volvat.
 
Tusen takk for svar :)
Vi ble anbefalt en som skal være superflink i Jessheim, men jeg tror jeg dropper det pga prisen rett og slett. Får jeg spørre hva det kostet i Fredrikstad?
 
f302ad40db729d594f0cdd8520d261b1


Her er vår lille mirakel spire uke 7+2
 
Tusen takk for svar :)
Vi ble anbefalt en som skal være superflink i Jessheim, men jeg tror jeg dropper det pga prisen rett og slett. Får jeg spørre hva det kostet i Fredrikstad?

Jeg skal til han på Jessheim til mandag. Ikke gratis akkurat, men ikke så mange som utfører organrettet ultralyd heller, også håper jeg å få vite kjønnet. Ser han får gode skussmål på nettet i alle fall.

850 i Fredrikstad hørtes rimelig ut.

Jeg var på ultralyd da jeg var 6+3, innvendig, kostet 900 og varte i kanskje fem-ti minutter. Fastlegen min mente det var nødvendig med en så tidlig ultralyd, og jeg fikk både høre og se hjertet slå.
 
Back
Topp