Hei damer! Jeg har aldri vært med i sånn tråd før! Hva snakker man egentlig om?
Alt, ingenting og tull.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei damer! Jeg har aldri vært med i sånn tråd før! Hva snakker man egentlig om?
Nærmere meg. Men vet ikke akkurat hvor nærmeHvor skal dere ?
Det er enorme mengder, brukte store sykehus-bind-bleier. Byttet gjevt heeeele tiden. Seriøst enorme menger illeluktende guffe!
Hei heiHei damer! Jeg har aldri vært med i sånn tråd før! Hva snakker man egentlig om?
Ikke jeg heller. Sikkert individuelt som alt annethehe
Tror de har noe på sykehuset her også, hvis ikke får vi sende avgårde mannfolka
Seriøst?! Det er modig det![]()
Ååååh!Digg da
Men her tenkte jeg på ammeinnlegg? Regner ikke med at det holder med en neve bindhehe
8 sider siden sist ja... nå er vi på bussen å renner bort
Det hadde jo vært hyggelig om dere møttes derEr visst marked fra 17.-19. I nærheten av meg, så jeg har sagt hun får joine meg på sykehuset![]()
Ååååh!
Brukte ikke ett eneste på sykehuset. Tok vel 6-7 dager etter fødsel før jeg brukte det og ammebh
Brukte ingenting under sykehusskjorten
Men du har i det minste fagbrev, jeg er bare selvlært..Tar imot jeger jo ikke værdens mester bare fordi jeg har fagbrev
![]()
Håper du fār to stk lik size. Det erre ikle her gett!Ok. Får ta det som det kommer da
Har ikke kjøpt meg ammebh heller jeg. Tenkte jeg skulle vente å se om puppene blir større først![]()
Absolutt ikke. Blir vel senga etterhvert istedet vel![]()
Det hadde jo vært hyggelig om dere møttes der
Føsel kan ta 3t fra start til slutt detDu har dårlig tid hvis du skal føde inatt.![]()
Og det er nesten bedreMen du har i det minste fagbrev, jeg er bare selvlært..
Har du termin nå ?Føsel kan ta 3t fra start til slutt det![]()
Gleder meg til dem følelsen der igjen. Neste graviditet altsåSyns jo det da
Tenkte jeg skulle ta meg en tur på marked jeg og om formen er grei eller jeg ikke føder. Blir spennende å se hvordan neste uke blir
Håper du fār to stk lik size. Det erre ikle her gett!
Neeei mini er jo bare 4mndHar du termin nå ?![]()