Syte og Klagetråden...! :)

Sulten

Glad i forumet
Marslykke 2016
Jeg har behov for å klage litt!

I dag har jeg følt meg så kvalm at jeg har hatt lyst til å spy... :depressed:
Og fjeset mitt ser ut som jeg nettopp har kommet i puberteten igjen, masse urenheter og akne.
Hvor er gløden alle snakker om? Når får jeg den..? Og de kan godt la vær å kalle det morgenkvalme for dette varer jo fra jeg våkner (alt for tidlig!) på morgenen og helt til jeg sovner igjen på kvelden..

Ah.. Der fikk jeg iallefall litt ut..
 
Jeg har kastet opp for andre gang i dag. Absolutt helt grusomt å være kvalm hele tiden. Morgenkvalme er det hvertfall ikke.. Som du sier, er det hele dagen kvalme for noen! Den gløden du snakker om vil komme etterhvert. :)
 
Åh! Er det noen andre her som er plaget med allergi? Jeg hadde noen få symptomer i fjor, men nå er det helt grusomt!! Nyser og klør i både nese og øyne... For ikke å snakke om tett og rennende nese, får nesten ikke sove... Noen som vet om det finnes allergimedisin som gravide kan ta??
 
Jeg vil også henge meg på litt klaging!! Første svangerskap null kvalme, frisk og rask:) Nå bare litt over 4 uker på vei, så er jeg superkvalm om kvelden:( ikke morgenkvalm nei, men så fort kvelden nærmer seg sniker kvalmen seg på:( krysser fingrene for at det er forbigående, for kvalme er ikke mye gøy nei:( men fryktelig glad likevel da:)
 
Jeg har så voldsomme "mensmurringer". Blir kvalm og begynner å skjelve når de er skikkelig vonde. Funker best å ligge hele tiden. Senga <3 Uke 6+0 i dag. Heldigvis ikke hatt så vondt i dag som i går! Da var jeg sikker på at det var svangerskap i eggstokken og at den holdt på å sprakk! (Har hatt vondt på begge sidene men i går var det kun på den ene) Føler meg uggen og veksler mellom å svette og fryse. Føler meg temmelig distre også. Og helt ubrukelig. Jeeeeiiiiii...... :p
 
Kviiiiser!!!! :smiley-angry019
Popper frem overalt!! Veldig uvant for en som normalt sett aldri får kviser! Har en svær kvise midt i panna som gjør vondt!!! :wtf
 
Nå kjente jeg det var noe drit å ligge her hjemme alene, kvalm og føle seg tjukk og feit. Ikke ofte jeg klager, men nå trengte jeg det litt, beklager så mye jenter, men måtte få det ut. Typen er på nattevakt. Magen har jo allerede kommet hos meg ( det er jo kos) men nå følte jeg meg som sagt bare feit.
 
Forbanna fordi jeg i utgangspunktet er så feit, fordi jeg har høyt blodsukker og ikke skal spise karbohydrater og sambo stapper trynet fullt av priog, calzone, kake og berlinerbolle......
 
Gikk og la meg i senga! Da slipper jeg lukta i allefall... Jeg er skikkelig sinna om dagen, så redd for at jeg brått blir voldelig. Tror jeg sover litt istedenfor! :p
Tänkte jag skulle slappna lite av förrut i dag på soffan ..då sätter sig sambon sig på soffan ovanför mitt huvud och börjar äta chips ..
Fick räkna till 10 ett antal gånger , slutade med att jag gick ut med hunden ..
Och då skulle plötsligt han ta en powernap ! Dom tänker inte så långt ibland våra kära :p
 
Tänkte jag skulle slappna lite av förrut i dag på soffan ..då sätter sig sambon sig på soffan ovanför mitt huvud och börjar äta chips ..
Fick räkna till 10 ett antal gånger , slutade med att jag gick ut med hunden ..
Och då skulle plötsligt han ta en powernap ! Dom tänker inte så långt ibland våra kära :p
Men min får heldigvis veldig dårlig samvittighet etterpå og jeg har fått frikort til å være drittkjerring :p
 
Klagetråd ser ut som noe for meg i dag!! Har gått av etter nattevaktsperiode og den korte lunten jeg bruker å ha er borte! Dermed sier det "bang" med en gang noen gjør noe bare liiitt feil! Huff stakkars familie! I tillegg uroer jeg meg for spiren i magen! Kjenner liksom ikke noe til att jeg er gravid, forutenom den ekstreme irritasjonen jeg har i dag!! Håper symptomene tar seg opp!!
 
Nå kjente jeg det var noe drit å ligge her hjemme alene, kvalm og føle seg tjukk og feit. Ikke ofte jeg klager, men nå trengte jeg det litt, beklager så mye jenter, men måtte få det ut. Typen er på nattevakt. Magen har jo allerede kommet hos meg ( det er jo kos) men nå følte jeg meg som sagt bare feit.

❤️ så kos med mage da! Selv om du føler deg bare feit! Jeg derimot savner å føle meg gravid, ønsker att jeg skal bli kvalm o.l for og virkelig vite att det skjer noe! Jeg er jo "feit" fra før av så magen vil nok ikke vise før om lenge enda! ;) sender deg en klem!
 
Klagetråd ser ut som noe for meg i dag!! Har gått av etter nattevaktsperiode og den korte lunten jeg bruker å ha er borte! Dermed sier det "bang" med en gang noen gjør noe bare liiitt feil! Huff stakkars familie! I tillegg uroer jeg meg for spiren i magen! Kjenner liksom ikke noe til att jeg er gravid, forutenom den ekstreme irritasjonen jeg har i dag!! Håper symptomene tar seg opp!!
Tror irritasjon og sinne også er mitt mest fremtredende symtom! Jeg også har fryktelig lite framtredende symptomer ellers. Litt strekk og prikk her og der, litt vondt i ryggen, en del kviser og ganske trøtt! ;) Tror ikke jeg kommer til å tro jeg er gravid før første sparka! ;-)
 
Har kjent mye på irritasjon og kort lunte i det siste men i dag er jeg bare forferdelig trist og lei meg. Jeg savner mammaen min og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette uten henne...
 
Back
Topp