Deilig å sove litt lengerJa, kveldsvakt i dagendelig fikk jeg holde sengen lenger enn til 5.30
![]()
Du da?
Skal på jobb fra kl 10 jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å sove litt lengerJa, kveldsvakt i dagendelig fikk jeg holde sengen lenger enn til 5.30
![]()
Du da?
Ja, veldig deilig! Bare slappe av på morgenen. Eneste ulempen er jo at man må jobbe kveldenDeilig å sove litt lenger
Skal på jobb fra kl 10 jeg..
Nei ikke helt, men nesten ;-)Nei, den kan beviselig ikkje nynorsk...
Hvem startet så tidlig???Hva i alle dager er meningen med å starte dagen kl 4...
På jobbikke før klokken 14, da.
Jepp, det var det ;-)Kryss i taket da?
Veldig deilig! Nå sovnet veslegutten igjen også, så jeg lurer på å ta meg en lurGreit med rolig start på dagen da![]()
Så deilig da
Da venter vi bare på fødsel![]()
Ja kveldsvakt er ikke så kultJa, veldig deilig! Bare slappe av på morgenen. Eneste ulempen er jo at man må jobbe kvelden![]()
Fra 10, ja. Jobber du hele dagen da eller?
Skal på jobb...ny møkkavakt
Du da?
God morgen!God morgen alle sammen!
Åja, men spørs hvor lenge det varerGuri, så flink du har blitt![]()
Jeg skal på senvakt :-DHva skal folket idag da?![]()
Jeg har tro på lørdagHoho!får vente å se på lørdag
![]()
Moro med shoppingFysjda
Jeg skal ut på handel tror jeg..må fylle opp litt i fryseren. Så må jeg kjøpe regntrekk til vogna![]()
Skikkelig uthvilt du daÅja, men spørs hvor lenge det varer![]()
Sov jo 7 timer i natt :-o
Forskjell på 7 og 4-5![]()
Godt at det sluttet i alle fallDe ble visst ferdig til slutt...ble litt over 11 da, men...
Da skal jeg vel ut på restaurant og sove da1 hel uke??? Kan jo bruke telefon på kveldstid da?![]()
Hvor i all verden skal du da??Da skal jeg vel ut på restaurant og sove da![]()
![]()
Sånne vakter har jeg av og til også. Skikkelig kjipe! Ulempen ved å jobbe skiftJa kveldsvakt er ikke så kult
Jeg jobber til kl 1830... Så hele dagen er jo ødelagt![]()