Kanskje jeg er snill og drøyer til september ogsåJa det får vi drøye til august![]()
Så får du hvilt deg litt også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg er snill og drøyer til september ogsåJa det får vi drøye til august![]()
Jeg våknet også av noe saging her i helga. Mulig noen tror det ikke finnes regler når det er ferietid
Ikke alle som har ferie liksom![]()
Stoler på dere alle sammen, jegMå ikke stole på meg da
Musemor er her da![]()
Det er vel ikke akkurat lovlig etter kl 22 eller???
Unødvendig spør du meg :/Det virker sånn ja..
Jeg skal jo ikke akkurat på jobb imorgen, men er sikkert mange andre som skal. Og der er sikkert 50 leiligheter som blir forstyrra samtidig her nåtipper jeg ikke er den eneste som er litt irritert
![]()
Unødvendig spør du meg :/
Hadde vært kjipt om man skulle opp tidlig i morgen.
HahaStoler på dere alle sammen, jeg
Føl på det presset du!![]()
Haha...du er rarMan spøker ikke om sånt.. Så nå må du klare 15.000
Jippi, en hvilemånedKanskje jeg er snill og drøyer til september også
Så får du hvilt deg litt også![]()
Kan liksom ikke lukke igjen vinduet heller. Er vel noe med at det skal være stille fra 23 og til 06/07 på hverdager. Du får klage hvis han fortsatt holder på om 10 minJa.. Åsså er det jo så jækla varmt, at man må jo sove med vinduet åpent og![]()
Helt klart hull i hode!!Vet ikke... Men det er ihvertfall unødvendig![]()
Hva?!Haha
Da vet du vel allerede at jeg skal ha ferie ( uten telefon )![]()
Det gjør deg veldig populærMå være litt raus også![]()
![]()
Bare 1 uke uten telefon daHva?!uten telefon?? Det har du ikke sagt noe om?!
![]()
Jeg skjønner detDet gjør deg veldig populær![]()
Spesielt orddelingsfeil. Eller skal jeg si ord delings feilHaha...det er jeg ogsåHATER skrivefeil!!!
Samme herSpesielt orddelingsfeil. Eller skal jeg si ord delings feilMen fort gjort når tlf retter!