Hvilken vogn har du lyst på?

Det irriterer meg at ikke emmaljunga kan vise 2016-nyhetene på nettsiden sin, de er jo sluppet på en messe, forhandlerene skal angivelig ha fått brosjyre. Jeg har sett en del på nett, men jeg vil se alle fargene. Super nitro med lufthjul virket fint, men bare i tre mørke svarte, dystre, kjipe farger jo! Da blir det vanlig nitro super på meg, med noe mer spenstig enn mørkegrå. Rød eller lilla eller hva for noe spennende de har i år. Men de fargene er bare nevnt med navn, ikke vist bilder av. Jeg vil se!!!
Den vognen jeg har sikret meg nå Emmaljunga nitro går ut fra nå av og kan ikke bestilles lengre.
 
ingen dum vogn det.
 
Bildeskravler litt om røde vogner fra emmaljunga i dagboka mi i dag, bare sånn for spesielt interesserte.

2016-fargene begynner å komme på sidene til emmaljunga, men de har ikke offisielt lansert 2016 i form av å fjerne og legge til modeller etc. Litt sånn glidende overgang med farger som kan leveres til høsten, og noen farger forsvunnet, men altså ikke lagt totalt over enda. Det skjer vel når de er ferdig med ferien sin og begynner prodiukjson av 2016 farger og modeller
 
Vi har Emmaljunga Smart Duo og TFK etter storebror. Har kjøpt Multi-X bag til TFK, så jeg trooor det blir til at vi bruker den :) den burde hvertfall ha god plass til dunpose.
 
Åå, så gøy å lese denne tråden! Er over 2 mnd. siden vi begynte vognprat :) legger merke til at det er kun 1 som ønsker seg stokke. Her I området (og på tv, blader osv.) Føler jeg at det er alt jeg ser. Har begynt å tenke på den selv, men syns sittedelen ser litt stusslig ut.
 
Ja, jeg vil ikke ha den typen sittedel. Jeg vil ha en hvor baby ligger flatt. Jeg har en zapp-trille i tillegg, men hovedvognen, der baby sover i noen timer fra den er 6-7 mnd gammel skal være flat, og såpass "ruvende" at det er greit at det går mot høst...
 
Jeg elsker tfk <3 Spesielt at du snur vogna på femøringen med en hand, lett å pakke sammen/opp og håndbrems som gjør den fin å gå med i nedoverbakker. Har savnet sportsdel som er bakovervendt, så denne gangen skal vi ha multi x bag. Dette blir 3 vi skal bruke vognen til, den er like fin :)
 
Jeg skal greie å skaffe en Emmaljunga Edge Duo Scandinavian! Den er sexy den, men laget kun i 2014 og den har elger på seg :smiley-angelic002
 
Vi var i butikken i dag og falt pladask for Bugaboo Buffalo.
Bor i Bergen og kommer til å gå mest tur på asfalt i ganske bratte oppoverbakker og noe på grusveier. Lite snø og brøytekanter her på vestlandet, så tror denne skal passe oss godt.

Noen som har erfaringer med denne vognen? Så langt jeg har sett på nettet ser det ut som de fleste har positive erfaringer med vognen. Utenom prisen da! :-O
Den tenker vi også på. Vi må ha en som blir liten sammenlagt. Har tfk fra før. Bugaboo kan jo tilogmed slås sammen bagen. Har noen venner som har hatt den, de har vært veldig fornøyd.
 
Jeg har hatt to unger i Bergen i vogn. Ikke så ekstremt mye brøytrkanter kanskje, men en god del slaps, fortau som ikke er måket som det et salt-holdig snø fra veiene på...også var det jo et par kalde vintre med mye snø også i løpet av den perioden jeg bodde der med vognbarn
 
Vi bestilte ny vogn fra lekmer.no igår. Helt ny svart Brio kombi vogn 2014-modell til 4500 kr! Akkurat slik jeg ville ha!
Var den jeg startet med i 2007, endte opp med i 2009 og nå ble det den igjen! God demping og god på grus! Så kjøper jeg tilbake Brio Spin vogna som naboen kjøpte av oss etterhvert!
Har hatt ørten forskjellige vogner, så er ferdig med å prøve ut alt! :p
 
TFK med Multi-X. Den perfekte vogna :) ImageUploadedByBV Forum1436371609.938631.jpg
 
Har vært og kjøpt en brun Emmaljunga duo Edge 2012 mod. i dag :) Helt strøken, med quadrolift i tillegg og stelleveske. Fikk den for 2500 kr så jeg er strålende fornøyd :D
 
Har vært og kjøpt en brun Emmaljunga duo Edge 2012 mod. i dag :) Helt strøken, med quadrolift i tillegg og stelleveske. Fikk den for 2500 kr så jeg er strålende fornøyd :D
Kjempebra!:)
 
Back
Topp