Januar 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Får jeg bli medlem? :)
 
Jeg vil bli medlem
Om du skrive på pc, så trykke du på nicket til den du skal skriva til, der får du valg om å starta ein samtale.

På Android så trykke du på innlegget til den aktuelle personen, så på prikkane oppe i høgre hjørna. Der velge du "start a convo with"

Håpe du får da til :)
 

Vedlegg

  • 1437065324835.jpg
    1437065324835.jpg
    53,1 KB · Visninger: 42
Kan jeg være medlem..? Termin 30.01.16
Hei, og velkommen hit!

Alle kan bli medlem av skjult gruppe når de oppfyller følgene kriterier
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
 
Har skrevet til attpåklatt for en ukes tid siden om å få tilgang, men ikke fått noe svar :/
 
Har skrevet til attpåklatt for en ukes tid siden om å få tilgang, men ikke fått noe svar :/

Har ikke sett atpåklatt på en stund jeg... "/ dumt det når man er tilgangsansvarlig...
 
Sendte pm for en stund siden, men ikke fått svar...
Hvem skal jeg spørre da?
 
Hei damer!
Jeg er i uke 20 og føler at jeg burde vist eller lest så mye mer om barn og hva jeg burde gjøre. Har en jobb som krever veldig mye og lurte på om dere kan gi meg noe tips om hva som er MUST DO? Når drar jeg til jordmord? er det noen undersøkelser jeg burde dra til? jeg var vært på Ul og hos legen...

Takk for svar
 
Hei damer!
Jeg er i uke 20 og føler at jeg burde vist eller lest så mye mer om barn og hva jeg burde gjøre. Har en jobb som krever veldig mye og lurte på om dere kan gi meg noe tips om hva som er MUST DO? Når drar jeg til jordmord? er det noen undersøkelser jeg burde dra til? jeg var vært på Ul og hos legen...

Takk for svar
Ta kontakt med lokal helsestasjon og si at du vil komme på kontroll, så får du time hos jordmor:)
Synes at alle timer du kan få er viktige, de hører på hjerte og tar urinprøver fortløpende.
 
Back
Topp